Een Amerikaanse vriendin van me heeft sinds meer dan drie jaar geleden heel vaak visioenen van een gigantische vloedgolf die over de Oost-Amerikaanse kust heenraast, en NYC bijvoorbeeld bijna met de grond gelijk maakt. En dan hoor je dat uit seismologisch onderzoek blijkt dat dat ook ooit zal gaan gebeuren, namelijk als een half Canarisch eiland de zee in stort bij een aardbeving. En dat het zeker is dat dat zal gebeuren, slechts onzeker wanneer. Een visioen dat zeker vervuld gaat worden dus.
Hier op W&L waren er laatst twee mensen die dromen hadden van vliegtuigen die op hoge gebouwen crashten. De vriendin van een oud-collega van mij heeft ook zo'n visioen gehad een maand geleden - ze stond op een hoog gebouw en zag er een vliegtuig inslaan.
Die zelfde vrouw heeft een paar dagen geleden een nieuw visioen gekregen, sterker dan ze ooit eerder gezien heeft. De Eiffeltoren, verbogen en kromgetrokken door enorme hitte, en een groot stuk van Parijs met de grond gelijk gemaakt. Daaromheen zwartgeblakerde huizen, die echter nog wel overeind staan. Het effekt van een kleine atoombom dus.
Zijn er nog meer mensen met visioenen over wat nog komen gaat?
Hier op W&L waren er laatst twee mensen die dromen hadden van vliegtuigen die op hoge gebouwen crashten. De vriendin van een oud-collega van mij heeft ook zo'n visioen gehad een maand geleden - ze stond op een hoog gebouw en zag er een vliegtuig inslaan.
Die zelfde vrouw heeft een paar dagen geleden een nieuw visioen gekregen, sterker dan ze ooit eerder gezien heeft. De Eiffeltoren, verbogen en kromgetrokken door enorme hitte, en een groot stuk van Parijs met de grond gelijk gemaakt. Daaromheen zwartgeblakerde huizen, die echter nog wel overeind staan. Het effekt van een kleine atoombom dus.
Zijn er nog meer mensen met visioenen over wat nog komen gaat?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.