Mijn vraag
Hoi, ik heb vanmiddag Daemon tools geinstaleerd. Na het opstarten van het programma werd er automatisch een F drive aan gemaakt. Nu heb ik normaal op F: een ssd staan, waar een batocera image op draait.
De drive is verdwenen in "this pc", ik kan hem wel nog zien in disk manager. Het is daar echter niet mogelijk om de drive een nieuwe letter te geven, alle opties zijn grijs. Ik kan alleen kiezen voor "delete volume".
Wanneer ik boot naar batocera werkt alles nog gewoon.
(overigens is de disk volgens disk manager 100% free/leeg dus. Dat klopt niet, aangezien de disk werkt in batocera)
Hoe krijg ik de drive weer zichtbaar en bruikbaar in windows. Alvast bedankt voor de hulp (paniek modus
)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 pro
Batocera
Daemon tools lite
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drive via disk manager een nieuwe letter geven
unmounten van de F drive via daemon tools
uninstall van daemon tools
Testen of batocera nog werkt (ja)
Hoi, ik heb vanmiddag Daemon tools geinstaleerd. Na het opstarten van het programma werd er automatisch een F drive aan gemaakt. Nu heb ik normaal op F: een ssd staan, waar een batocera image op draait.
De drive is verdwenen in "this pc", ik kan hem wel nog zien in disk manager. Het is daar echter niet mogelijk om de drive een nieuwe letter te geven, alle opties zijn grijs. Ik kan alleen kiezen voor "delete volume".
Wanneer ik boot naar batocera werkt alles nog gewoon.
(overigens is de disk volgens disk manager 100% free/leeg dus. Dat klopt niet, aangezien de disk werkt in batocera)
Hoe krijg ik de drive weer zichtbaar en bruikbaar in windows. Alvast bedankt voor de hulp (paniek modus
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 11 pro
Batocera
Daemon tools lite
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Drive via disk manager een nieuwe letter geven
unmounten van de F drive via daemon tools
uninstall van daemon tools
Testen of batocera nog werkt (ja)
[ Voor 6% gewijzigd door dhub85 op 23-02-2025 19:35 ]