Mijn vraag
Zojuist probeerde ik mijn Windows 10 pc te upgraden naar Windows 11. Helaas kreeg ik de volgende melding:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qBwKx57NKB12Jdk8BDn7le7H.jpg?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pc. Alle specs voldoen aan Windows 11.
Imiddels zitten er wat extra SSD's in het systeem, evenals wat meer intern geheugen (64GB).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Internet afgestruind naar oplossingen. Helaas niets weten te vinden. Ik begreep dat over het algemeen de naam of de driver wordt getoond die het upgraden tegenhoudt. Dit is bij mij echter niet het geval. Zie ook de link: De melding 'Wat uw aandacht nodig heeft' wordt weergegeven tijdens een Window...
Vraag: hoe kom ik er achter welke app/driver het upgraden tegenhoudt?
...
Zojuist probeerde ik mijn Windows 10 pc te upgraden naar Windows 11. Helaas kreeg ik de volgende melding:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/qBwKx57NKB12Jdk8BDn7le7H.jpg?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pc. Alle specs voldoen aan Windows 11.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i5-13600K Boxed | € 279,90 | € 279,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte Z690 UD DDR4 (rev. 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Pop Silent Black Solid | € 88,85 | € 88,85 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE | € 36,90 | € 36,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 62,78 | € 62,78 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | SSD's | Crucial P3 2TB (CT2000P3SSD8) | € 108,95 | € 108,95 |
Totaal | € 577,38 |
Imiddels zitten er wat extra SSD's in het systeem, evenals wat meer intern geheugen (64GB).
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Internet afgestruind naar oplossingen. Helaas niets weten te vinden. Ik begreep dat over het algemeen de naam of de driver wordt getoond die het upgraden tegenhoudt. Dit is bij mij echter niet het geval. Zie ook de link: De melding 'Wat uw aandacht nodig heeft' wordt weergegeven tijdens een Window...
Vraag: hoe kom ik er achter welke app/driver het upgraden tegenhoudt?
...
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.