Hardware Synchronizer KVM

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bay
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik zoek een?

Ik zoek een USB synchronizer / KVM synchronizer.

Ik wil de input van een muis, en liefst ook een keyboard, tegelijkertijd sturen naar 2 of meer verschillende laptops. De muis beweegt dus op beide laptops identiek.

Dit wil ik zodat ik twee of meer laptops tegelijkertijd kan installeren en instellen en ik niet elke actie twee of meer keer hoef te doen.

Wat is je budget?

Minder dan 100 euro.

Heb je bepaalde voorkeuren?

Liefst een levertijd onder de 7 dagen en liefst een Nederlandse of Europese verkoper.

Meer info

https://www.dual-boxing.c...GH-synchronous-kvm-switch
The best/cheapest/available solution so far seems to be 2 cheap synchronizer KVMs.
One for the mouse one for keyboard to combat the roll over and port selection limitations.To run a 5 man team, you can get by with 2x 4 port KVMs for 20 USD each, so 40 USD total.
Ik kon nog geen Nederlandse website vinden die deze aanbood.

Op categorie: KVM-switches zag ik geen filteroptie of iets dergelijks.

Dank voor je reactie.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zoekt het in de verkeerde richting denk ik. Je kunt prima een laptop automatisch laten installeren, dat is allemaal te scripten.
Kun je er tig tegelijkertijd doen en voor de rest koffie drinken :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bay
  • Niet online
Dank voor je reactie. Dat is niet wat ik nu kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Bay schreef op zondag 23 februari 2025 @ 09:04:
Dank voor je reactie. Dat is niet wat ik nu kan doen.
Mag ik dan vragen waarom niet, en welk probleem je eigenlijk probeert op te lossen?

Het door jou gezochte product is namelijk verre van een reguliere toepassing. En dus kun je meer reacties verwachten als mijn eerste: als je meerdere laptops moet uitrollen doe je dat scripted, want dat schaalt ook :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bay
  • Niet online
Daar ga ik niet over. Dit is een snelle oplossing die voor mij nu good enough is. Ik verwacht ook dat het te kleinschalig en te variabel is om het de moeite waard te maken om er te veel moeite in te stoppen, of als het wel de moeite waard is wil ik dat er pas insteken nadat ik deze eerste oplossing al heb.

Ik weet ook dat deze usb synchronizers bestaan, zie de gelinkte forum post. Ze hebben zelfs een naam, het is nu alleen ze te vinden en ervaringen van gebruikers te lezen in plaats van promo teksten op AliExpress, en snellere verzending.

[ Voor 9% gewijzigd door Bay op 23-02-2025 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:47

DukeBox

loves wheat smoothies

Met muis tracking gaat het uiteindelijk uit de pas lopen, dat kan alleen met absute waarden (x/y coördinaten). Met corona heb ik een aangepaste versie van input-leap gebruikt om allemaal thin clients simultaan (af) te configureren door gebrek aan gpo/gpp, misschien kan je daar wat mee.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bay
  • Niet online
Dankje voor je reactie. Ik had nog niet aan de mouse drift gedacht.

Ik zoek zoiets als dit, maar dan in stock en van een betrouwbare verkoper.

De review erbij ziet er goed uit:
This product would be perfect for me if it wasn't for the risky default setting that when I boot my computers, my keyboard and mouse are typing simultaneously on all computers. A few times I have forgotten that and since I only see one computer on the screen at a time, I didn't see that I was also doing stuff on the other computers that wasn't showing on the screen and if you do that long enough you will probably do serious damage on the computers that you don't see.

Typing and deleting all over the place on the other computers. And I can't see any option to change this default behavior which is _very_ stupid.
Pagina: 1