Problemen[iPhone13Mini][Google app]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-05 11:47
Gebruikte hardware:
iPhone13 mini nieuwste ios

Beschrijving probleem:
Al eerder kon ik de website Tweakers niet meer openen via de Google app maar nu kan ik ook niet meer bij mijn favorieten.* zie afbeelding onderaan.

Wat heb ik al geprobeerd:
1) cookies verwijderd
2) Google app opnieuw geïnstalleerd
3) uitgelogd en opnieuw ingelogd

Iemand een idee?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d08gDEFYpL2R_WWqmz1PmMtt1H4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/MRKOzKy2HJKLqfJETQyUoOpf.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
authld bug (via Google app, iPhone op Tweakers)

Dit eerder al gepost, ook al telefoon opnieuw opgestart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:22
Kan je wel via Safari bij de sites komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Archer_VC10 schreef op zondag 23 februari 2025 @ 08:31:
Kan je wel via Safari bij de sites komen?
Ja en ook via de Chrome app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:30

nelizmastr

Goed wies kapot

Is er een specifieke reden dat je de Google app gebruikt i.p.v. een daadwerkelijke browser app?

Het lijkt haast alsof in jouw geval de app in incognito modus opereert, dat al eens gecontroleerd?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
nelizmastr schreef op zondag 23 februari 2025 @ 21:17:
Is er een specifieke reden dat je de Google app gebruikt i.p.v. een daadwerkelijke browser app?

Het lijkt haast alsof in jouw geval de app in incognito modus opereert, dat al eens gecontroleerd?
Ik denk gewoonte/ gewenning. Mijn hoofdpagina op elk apparaat is eigenlijk de Google home pagina. Vandaaruit ga (ging) ik eigenlijk via de Google zoekmachine overal naartoe. Ik ben het gewend geraakt.

Praktisch gezien heb ik nu favorieten naar mijn Chrome app verplaatst. Daar Bookmarks aangemaakt etc en dat werkt gelukkig netjes.

Het is meer een nieuwsgierigheid dat ik niet snap waarom ineens nergens meer kom via de Google app. De problemen dus op tal van websites inmiddels. Ik zal nog eens controleren of de Google app op incognito staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalSonic
Even een schop.

Probleem is er nog steeds.

Nog steeds kan ik de Google app niet gebruiken op iPhone 13 mini. Op Tweakers melding van geen consent op andere websites de melding dat ik geen cookies accepteer.

Hoe kan ik cookies accepteren op de Google app op de iPhone 13 mini?

En nu komt het, op de Iphone SE 2020 werkt de Google app wel gewoon en heb ik deze "onzin" niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:22
Heb je artikelen zoals deze er al eens op nageslagen: https://www.pocket-lint.com/chrome-vs-google-app/ ?

De Google app is om mee te zoeken, als je een website wilt bezoeken zal je hiervoor een browser moeten gebruiken zoals Safari of Chrome. Website technologieën veranderen en het lijkt er op dat er een stap is gezet waardoor een niet zo bedoelde toepassing van de Google app niet meer werkt. Aangezien hij daar ook niet voor bedoeld is, lijkt me dat niet iets om wakker van te liggen.

Geen idee waarom het op de ene telefoon wel wil en op de andere niet, maar misschien heb je daar nog een set cookies (per ongeluk) staan die nog niet verlopen zijn en zal deze ook op een bepaald moment die cookies niet meer vernieuwd krijgen. Geniet er nog van zolang het duurt zou ik zeggen. 8)

Edit: Ok, dat artikel wat ik linkte geeft aan dat ze op zich hetzelfde zouden moeten kunnen, maar ik gok dat hier, gezien jouw verhaal toch echt limieten aan zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door Archer_VC10 op 24-03-2025 20:50 ]

Pagina: 1