Op maandag 17 september 2001 19:39 schreef DeadPrez het volgende:
De mensen die hem al besteld hebben, waar hebben ze dat gedaan (urls). En welke (Iriver of riovolt). Is het ook al bekend of de riovolt de firmware van de iriver ook aankan (volgens eerdere berichten niet). Mijn voorkeur gaat toch uit naar de Iriver, vooral omdat ik die lcd wel cool vind en de prijs zal niet veel verschillen. Weet iemand al een site die de iriver aanbied onderrembours (heb geen cheque dus..).
de RIOVOLT2 komt pas ergens in oktober in nederland ofzo (via de nederlandse distributiekanalen) bij mp3spelers.nl en nog wat andere ****sites...
maar in engeland kun je de IRIVER2 al bestellen, alhoewel hij is momenteel ook alweer out-of-stock.
kijk maar op
www.greycommerce.com
en in amerika kun je hem bestellen (maar daar is verzenden naar nl niet mogelijk) op
www.mpwiz.com
en ik geloof dat
www.iriver.com/english/ zelf ook de iriver2 wil gaan verspreiden, maar dat zijn ook maar gissingen.
de riovolt is geloof ik voorlopig alleen nog maar te bestellen via
www.riohome.com en die leveren volgens mij ook alleen maar in de VS, dus zul je daar nog maar even op moeten wachten. De UK versie van
www.riohome.com geeft niet eens aan dat er een riovolt2 bestaat...
verder zal de firmware van de riovolt2 NIET compatible zijn met die van de iriver2, omdat rio en iriver nogal in de knoop liggen over het mp3pro-licentie-probleem, want zodra de iriver2 mp3pro gaat ondersteunen (als het ooit gebeurd) willen ze niet dat de riovolt2 dat ook kan... en andersom ook niet.
Dit puur en alleen maar omdat mp3pro licenties geld gaan kosten, en die zijn nogal prijzig.
nu ja, genoeg gelult, als je nog wat wil weten kijk dan eens op msg.mp3.com/listnews onder het knopje portables zijn tig topics over de iriver2 en daar vind je vast wel antwoord op je vragen
gegroet,
rb
edit:
Nederlands is niet mijn goeiste vak
Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......