• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:42
Check http://www.riohome.com/products/riovolt_sp250.htm de Riovolt2 is nu uit in US. Ze hebben ook een budget modelletje de sp90 uitgebracht.

Helaas alleen leverbaar in US (voorlopig) dus, maar wat mij opviel is dat ze de lcd op de remote eraf hebben gehaald! Onderaan die page staat bij accesoires wel een remote met een lcdtje erop, vind ik eigenlijk best wel een domme zet?

Vind dat zwart zelf wel heel vet, vind ut alleen onbegrijpelijk dat ze de lcd van de remote eraf hebben gehaald.

BTW check www.iriver.com/english >:)

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03 07:39

smallboy

N/A

Wat is het verschil tussen die sp90 en sp100 ?

• miekol
Zijn allebei geen 250's! 8-)

nee maaruh ik heb geen idee, bekijk de specs es zou ik zeggen?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan het niet goed zien, is dat een 8 cm mp3-player? Hij is iig wel supermooi!! :)

edit: Oh nee niet dus. Jammer...

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 21:31

Wallie

Herr

Ja heej.. de LCD-afstandbediening moet je er los bijkopen.. die is nou just zo leuk :(

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• miekol
Idd koop gewoon een originele iRiver 2 uit Korea (like me :D)

• Wallie

Wallie

Herr

Ff wachten tot dat ding in Nederland uitkomt...
(ik ga geen berg invoerrechten en geklooi met eventuele garantie doen)

• miekol
Ding wordt opgezonden vanuit Engeland dus geen invoerrechten (komt van Greycommerce, zit in UK) en zit gewoon fabrieksgarantie op is echt nie anders als je het in NL stuurt, doen allemaal ut zelfde, terugsturen naar Fabriek...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:26
Op zondag 16 september 2001 21:07 schreef miekol het volgende:
Ding wordt opgezonden vanuit Engeland dus geen invoerrechten (komt van Greycommerce, zit in UK) en zit gewoon fabrieksgarantie op is echt nie anders als je het in NL stuurt, doen allemaal ut zelfde, terugsturen naar Fabriek...
Hoezo geen invoerrechten? Volgens mij wel hoor... EU of niet, maakt niks uit...

• miekol
Heb paar keer rommel van Amazon UK besteld en nooit gezeur gehad met invoerrechten

• RealBase
  • Laatst online: 14-01 20:22

RealBase

Just laughin'

Op zondag 16 september 2001 22:40 schreef miekol het volgende:
Heb paar keer rommel van Amazon UK besteld en nooit gezeur gehad met invoerrechten
wel als dat echt zo is, dan zal ik het maar eens in overweging nemen...

kheb vandaag nog contact gehad met dat figuur van mp3spelers.nl

en hij vertelde mij:
De IriverII is exact dezelfde speler als de Riovolt2.
Vanaf eind dit jaar gaat ook Iriver zelf hun produkten verkopen en dan komen
ze onder eigen naam op de markt.
Bij de Riovolt2 zit ook de remote control
Vermoedelijk is de Riovolt2 eind Oktober in NL verkrijgbaar
nu ja, dat van die remote die er bijzit is volgensmij half bull }:O shit :r , want je krijg er wel een remote bij, maar geen lcd remote, wat toch een van de meest relaxte dingen is van de iriver2,
dus moeten ze de iriver2 maar gauw hier in nederland gaan aanbieden, anders heb ik genoeg centen bijelkaar om er een voor 170 pond (is 600) gulden in engeland te kopen,
en de nederlandse markt kennende zal hij hier wel zo'n 650 gulden gaan kosten, dus nu ja, ik zie het wel,

gegroet,

real :z base

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

• miekol
Ik heb 601 gulden voor de mijne betaald en verwacht hem deze week :)

Verwijderd

hij ziet er heel PHATT uit !
maar ik vind ze toch nog te groot :)
8cm rocks

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Op zondag 16 september 2001 15:05 schreef smallboy het volgende:
Wat is het verschil tussen die sp90 en sp100 ?
De SP90 is uitgekleed: alleen maar oordopjes, verder geen accessoires en je kunt de firmware niet upgraden.

En hij is blauw. ERG blauw.

• Martijn
Op maandag 17 september 2001 12:28 schreef miekol het volgende:
Ik heb 601 gulden voor de mijne betaald en verwacht hem deze week :)
Denk het niet, kijk maar eens op www.greycommerce.com/iriver2.htm ... Availability: OKTOBER

• miekol
11 sept hebben ze ading gehad en dies al uitverkocht :)

GC gemailed en die zeggen dat ie onderweg is dusssuuuuuh :)

En http://mpwiz.com/display/home.phtml?mode=subdetail&num=71 heeft em geloof ik ook nog

• RealBase

RealBase

Just laughin'

[b]
Denk het niet, kijk maar eens op www.greycommerce.com/iriver2.htm ... Availability: OKTOBER[b/]
dacht het wel...

dr zijn al wat luitjes die hem al hebben gekregen via greycommerce

kijk maar eens op http://msg.mp3.com/hardware/listnews/ en dan klikken op portables, en dan staat er wel ergens een topic over greycommerce

gegroet,

real :7 base

[edit] Shit mikol je hebt gelijk...,
das bale :'( , nu ja, het duurt toch wel even voordat ik geld heb.
[offtopic] Het leven van een student gaat qua financien niet bepaald over rozen[edit&ontopic]

Life is like a BOX of Chocolates, You'll never know what the HELL you're gonna get......

Verwijderd

De mensen die hem al besteld hebben, waar hebben ze dat gedaan (urls). En welke (Iriver of riovolt). Is het ook al bekend of de riovolt de firmware van de iriver ook aankan (volgens eerdere berichten niet). Mijn voorkeur gaat toch uit naar de Iriver, vooral omdat ik die lcd wel cool vind en de prijs zal niet veel verschillen. Weet iemand al een site die de iriver aanbied onderrembours (heb geen cheque dus..).

• RealBase

RealBase

Just laughin'

Op maandag 17 september 2001 19:39 schreef DeadPrez het volgende:
De mensen die hem al besteld hebben, waar hebben ze dat gedaan (urls). En welke (Iriver of riovolt). Is het ook al bekend of de riovolt de firmware van de iriver ook aankan (volgens eerdere berichten niet). Mijn voorkeur gaat toch uit naar de Iriver, vooral omdat ik die lcd wel cool vind en de prijs zal niet veel verschillen. Weet iemand al een site die de iriver aanbied onderrembours (heb geen cheque dus..).
de RIOVOLT2 komt pas ergens in oktober in nederland ofzo (via de nederlandse distributiekanalen) bij mp3spelers.nl en nog wat andere ****sites...
maar in engeland kun je de IRIVER2 al bestellen, alhoewel hij is momenteel ook alweer out-of-stock.
kijk maar op www.greycommerce.com
en in amerika kun je hem bestellen (maar daar is verzenden naar nl niet mogelijk) op www.mpwiz.com
en ik geloof dat www.iriver.com/english/ zelf ook de iriver2 wil gaan verspreiden, maar dat zijn ook maar gissingen.
de riovolt is geloof ik voorlopig alleen nog maar te bestellen via www.riohome.com en die leveren volgens mij ook alleen maar in de VS, dus zul je daar nog maar even op moeten wachten. De UK versie van www.riohome.com geeft niet eens aan dat er een riovolt2 bestaat...

verder zal de firmware van de riovolt2 NIET compatible zijn met die van de iriver2, omdat rio en iriver nogal in de knoop liggen over het mp3pro-licentie-probleem, want zodra de iriver2 mp3pro gaat ondersteunen (als het ooit gebeurd) willen ze niet dat de riovolt2 dat ook kan... en andersom ook niet.
Dit puur en alleen maar omdat mp3pro licenties geld gaan kosten, en die zijn nogal prijzig.

nu ja, genoeg gelult, als je nog wat wil weten kijk dan eens op msg.mp3.com/listnews onder het knopje portables zijn tig topics over de iriver2 en daar vind je vast wel antwoord op je vragen

gegroet,

rb

edit:
Nederlands is niet mijn goeiste vak

• Wallie

Wallie

Herr

Oh ja, ik had Soul ff ge-emaild van de week, maar die hebben geen Soul2 op basis van de Iriver2 in de planning.

• miekol
Soul DMP-02 = 8cm playertje
Ennuh volgens mij levert MPWIZ.com weldegelijk aan NL en zit volgens mij ook in korea en nie US :)

• RealBase

RealBase

Just laughin'

Op maandag 17 september 2001 22:02 schreef miekol het volgende:
volgens mij levert MPWIZ.com weldegelijk aan NL en zit volgens mij ook in korea en nie US :)
hmm ja, ik heb die site eens beter bekeken (nadat ik even een paar niewe contactlenzen heb aangeschaft) en daar staat inderdaad het volgende:
Price includes delivery charge - Worldwide EMS Free Delivery service - anywhere, any country - No delivery charge

301, Hannam B/D, 16-2, 2Ka, Wonhyo-Ro, Yongsan-Ku, Seoul, Korea zip-code:149-847
dus dat betekend dat hij daar inclusief verzendkosten maar $225 kost, en dat is omgerekend (volgens de gwk koersconvertor) 528,-, *D en dat is 70 gulden :9~ goedkoper dan bij greycommerce...

alleen hij komt dan uit korea,

who knows about garantie en invoerrechten etc. etc. etc.????????????

gr. RB

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-03 09:10

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Er komt nog iets van 18% over de originele prijs heen, dus wordt ie alweer een stukje duurder :)

onbereikbaar.nl

Verwijderd

Wow, deze gadget ziet er wel errug gaaf uit!!

Gonna get one :D

• miekol
Koop dan wel een iRiver iMP-250 he en niet een Riovolt SP250 :)

Verwijderd

exonion 2 gaat wel wat harder ruleren dan dat ding :D

• miekol
Dus niet :)

• Martijn
Op donderdag 20 september 2001 17:33 schreef ugamer het volgende:
exonion 2 gaat wel wat harder ruleren dan dat ding :D
Die Exonion2 is zo pest lelijk, echt om te :r :r
Kijk maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.exonion.co.kr/popup/image/1.jpg

Verwijderd

Op donderdag 20 september 2001 19:33 schreef Martijn het volgende:

[..]

Die Exonion2 is zo pest lelijk, echt om te :r :r
Kijk maar:
[afbeelding]
ik vind hem dus wel ff hard ass kicken :+
vooral schermpje in de remote

Verwijderd

De Exonion 2 is lelijk, de iRiver 2 is mooi! :)

Verwijderd

Om nog even terug te komen op de iRiver 2 -->

Er zijn mensen in Nederland die 'm al hebben, check dit: http://msg.mp3.com/hardware/liststory/?topic_id=5407&month=200110

Voor $ 225,- all in (fl. 530,-). Deze gadget schijnt de TOP te zijn :)

• miekol
Ik heb de mijne ook al een tijdje hoor :D Maar dan van GC

• smallboy
  • Laatst online: 14-03 07:39

smallboy

N/A

Op donderdag 04 oktober 2001 00:19 schreef miekol het volgende:
Ik heb de mijne ook al een tijdje hoor :D Maar dan van GC
Hoe duur was ie in totaal ?

• RealBase

RealBase

Just laughin'

een of andere infrac heeft
edit:
ook
hem al... chk http://www.mp3infopoint.com/forum/viewthread.php?FID=3&TID=187

en het kostte hem geen invoerrechten via mpwiz.com

dus sparen & kopen!

edit:
miekol heeft hem dus ook al zag ik net te laat, en wat vind je drvan?

• miekol
601 gulden geloof ik inc (de euro prijs die op de GC pagina staat die heb ik betaald, niks meer).

Ennuh sja is een super ding :D Echt alles instelbaar etc. Als ik straks weer chello heb (volgende week) zal ik wel ff wat fototjes online knallen :)

Enige is dat ie batterijen vreet met GEWONE cd's, 5 uur met 2 batterijen dan ofzo maar met mp3 cds gauw 10 uur met batterijen. En de 'wtf/wow' factor is ook vrij hoog :P Op school b.v. "Wat heb jiiiiiiij dan weer?" :7

• RealBase

RealBase

Just laughin'

dat had ik ook tezijnertijd met mn lenoxx, die ik onderhands alweer verkocht heb, toen ik de iriver2 in het oog kreeg,... toen had ik zoiets van dat :9 wil ik oooooooooook :9~

Verwijderd

Zijn er nog mensen die hem bij mpwiz.com gekocht hebben ?
Hoe zit het daar nu met de verzendkosten ?

Verwijderd

Hi,

Hier ben ik dan, de enig echte InfraC! :D, nou ik heb dus de Iriver via Mpwiz gekocht en alleen 225 $ betaald. Perfecte service, binnen 5\6 dagen thuis.

BTW De 'wow' factor is heel erg hoog 8-)

Ik hoor het wel als jullie meer willen weten,
InfraC!

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op vrijdag 05 oktober 2001 21:37 schreef InfraC het volgende:
Hi,

Hier ben ik dan, de enig echte InfraC! :D, nou ik heb dus de Iriver via Mpwiz gekocht en alleen 225 $ betaald. Perfecte service, binnen 5\6 dagen thuis.

BTW De 'wow' factor is heel erg hoog 8-)

Ik hoor het wel als jullie meer willen weten,
InfraC!
Post foto's en maak een site met een preview (als je zin hebt)

Oja en is ie even groot als de soul/riovolt

Verwijderd

Hi,

Ik heb geen riovolt1/iriver1 dus ik heb geen id, maar vor een (p)review kijk hier eens http://hardware.dmusic.com/reviews/iriver_2/summary.php deze review geeft goed weer wat ik er ook van denk.

Grtz,
InfraC!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen de Iriver2 en de Soul ?

Verwijderd

Hoe zit het eigelijk met de garantie? Een jaar fabrieksgarantie waarbij je dat ding helemaal terug naar korea moet sturen? Dat vindt ik juist het kutte ervan om uit een ander land te bestellen.

Verwijderd

Hi,

De Iriver 2 is absoluut anders dan de soul 2, omdat deze niet gebasseerd is op de Iriver 2. De RioVolt 2 is wel hetzelfde als de Iriver 2 alleen het heeft van die verschrikkelijke kleuren.

Het nadeel is idd dat je het misschien terug moet sturen naar Korea voor vervanging/reparatie maar ja, je moet er wat voor over hebben :)

Grtz,
InfraC!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Dus de prijs is fl.600,-

Ik wil effe informatie want ik ben aan het twijfelen, of de Napa 380 of mischien toch deze.

1. Afmetingen?
2. Gewicht?
3. Kan ie in je binnenjaszak?
4. Is het zeker dat er een firmware komt voor mp3pro ect. ?
5. Wat zal de prijs doen? Kan ik lang wachten op een prijs van 500,- , of kost deze nu 600 piek/duur omdat ie net is uitgekomen?
edit:
En stel dat de iRiver 2 zo duur is, waarom kopen we het niet met zijn alle tegelijk, scheelt in prijs en verzendkosten, wat denken jullie actie beginnen :? :9 :9~

w00t

• RealBase

RealBase

Just laughin'

3. Kan ie in je binnenjaszak?
4. Is het zeker dat er een firmware komt voor mp3pro ect. ?
5. Wat zal de prijs doen? Kan ik lang wachten op een prijs van 500,- , of kost deze nu 600 piek/duur omdat ie net is uitgekomen?
edit:
En stel dat de iRiver 2 zo duur is, waarom kopen we het niet met zijn alle tegelijk, scheelt in prijs en verzendkosten, wat denken jullie actie beginnen :? :9 :9~
3 --> ja hij is even groot als een normale 12cm discman
4 --> hangt ervanaf of iriver voor de licentie wil gaan betalen, en daar zijn ze nog niet helemaal over uit, hij is al wel mp3pro compatible gemaakt, de hardware kan ze wel al af spelen, maar het is nog niet mogelijk omdat de uiteindelijke software (ja ik weet ook niet hoe het excact zit) pas via een firmware komt
5 --> dat is aan jouw, als je hem NU wilt hebben dan zul je er zoveel voor moeten neertellen... als je 5 jaar wacht kun je hem kopen voor een paar
edit:
euro
denkik
6 --> het lestbuyit.com idee is failliet toch?

gr

• FireStarter
Op maandag 08 oktober 2001 12:53 schreef RealBase het volgende:

[..]

5 --> dat is aan jouw, als je hem NU wilt hebben dan zul je er zoveel voor moeten neertellen... als je 5 jaar wacht kun je hem kopen voor een paar
edit:
euro
denkik
6 --> het lestbuyit.com idee is failliet toch?

gr
5 <== Duh, alleen ik bedoel, zal de prijs na 2 maanden al gezakt zijn...
6 <== het lestbuyit.com idee :?

Hoezo stel dat we met zijn 10en zo'n player kopen zal die toch wel goedkoper zijn, ofniet dan :?
Of durft niemand >:)

w00t

• FireStarter
Heeft iemand nog informatie gekregen over de verkoop in Nederland?

Ik wil hem zo graag kopen >:0

w00t

• Martijn
Eind deze maand komt ie als RIOVOLT2 in NL, de Iriver zal hier waarschijnlijk niet te krijgen zijn...

• RealBase

RealBase

Just laughin'

letsbuyit.com is (was) een site waar je met z'n allen bijvoorbeeld een mp3horloge in kon kopen, hoe meer mensen meededen hoe goedkoper het uiteindelijk werd,...

over dat riovolt 2 of iriver 2in nederland gedoe: de markteting zal het leren

• miekol
Riovolt2=uitgekleed kutding, koop liever het origineel :)

Verwijderd

ziehier mijn mail naar cdspeler.nl
Ja zeker,de Licentie voor Europa komt in November vrij en dan komt er gelijk
een grote zending naar ons toe in Blauw en Zilver de prijs ongeveer F 500,-
Wij worden ook officieel importeur van de iriver voor NL en BE.

Sales MP3 CD speler

----- Original Message -----
From: "Taranis" <taranis@pandora.be>
To: <sales@mp3cdspeler.nl>
Sent: Friday, October 05, 2001 11:36 AM
Subject: I-river2

> Hello ,
>
> Zijn jullie van plan op de I-River2 te verkopen ?
> Ik kijk er met volle verwachting naar uit :-)
>
>
> --
> Best regards,
> Taranis mailto:taranis@pandora.be
>
>

• FireStarter
:9~ :9~ :D :o B-)

Mooi fl.500,- voor de iriver in November :9

Oke het duurd nog effe maar dan hebben we ook wat.

Kan ik van die fl.100,- nog een avondje stappen >:) , alhoewel fl.100,- op een avond :r :z

w00t

• Wallie

Wallie

Herr

Da's gaaf! :) :) :)
Iriver 2 wil ik hebben :)

• Gugger
  • Laatst online: 12-03 16:50
Cool! Dan koop ik een Nomad IIc voor woon/werk verkeer en een IRiver II voor het grote werk (vakantie en als size niet zo belangrijk is :)). Ook beter van die FM radio vind ik :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ow dat zou wel vet zijn, dan hoef ik niet eerst een credit-kaart aan te schaffen... maar hoe dan ook, ik koop hem in november, dan heb ik namelijk geld... :9

• FireStarter
En hij is fl100,- goedkoper als je het mailtje moet geloven :D

w00t

• FireStarter
Ik heb net een mailtje binnen gekregen:
Hallo,

We faxen,bellen elke week met Iriver maar de Europese landen krijgen officieel nu geen Iriver IMP250 (sommige importeren hem dan grijs maar daar beginnen wij niet aan vanwege de garantie).Het verschil is trouwens niet echt groot met de huidige Rio Volt want we hebben er al wel een paar gehad.De prijs is ongeveer F 600,-

zie hieronder de antwoorden
From: Robbie van de Laar
To: sales@mp3cdspeler.nl
Sent: Monday, October 08, 2001 4:36 PM
Subject: iRiver iMP 250 info

Hoi, ik ben allang op zoek naar een MP3-diskman, en heb waarschijnlijk een geschikte kandidaat gevonden:
De IRiver iMP-250
Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/gall_silver01.gif

Mijn vragen:

1. Wanneer is hij bij jullie verkrijgbaar.

2. Hoeveel zal de player kosten bij jullie?

F 600,-
3. Ondersteund deze ook MP3pro?

Nee

4. Ondersteund deze ook 90 minuten Cd's?

Geen idee (nog niet getest)

5. Wat zijn de persieze verschillen tussen deze en de Riovolt 2?

Voornamelijk het uiterlijk en de grafische LCD afstandsbediening die bij de Iriver 2 standaard is.

6. Hoeveel zal de Riovolt gaan kosten bij jullie, en wanneer is hij verkrijgbaar bij jullie?

F 600,- vanaf volgende maand leverbaar.

w00t

• Wallie

Wallie

Herr

Huh... gaan ze de Iriver2 nu wel of niet leveren?
Of kan ik niet lezen? :)

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ik snap het ook niet echt... :?

• FireStarter
Ik ook niet.

Het lijkt mij dat ze het gewoon gaan verkopen, anders schrijven ze dat niet in die mail. Een verkoper gaat niet liegen over zaken als officiele inporteur van NL/BE qua iRiver 2 betreft. Zeker niet over dit product.
Want owow dit zal veel verkocht worden, zeker wanneer er ook spelletjes opkomen zoals tetris.

w00t

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ja inderdaad, dat is ook de enige reden dat ik hem ga kopen (dat er tetris op komt |:( ) op mn geunlockte postbank m35i zit alleen maar een stomme mijnenveger en een lame-ass 4opeenrij dus dit zou al een hele verbetering zijn...

als ik goed heb opgelet tijdens mijn lessen marketing, dan lijkt het mij logischer en winstgevender om de iriver2 te verkopen dan de riovolt2, maar goed, dat is mijn persoonlijk onderzoekje...

grtz

• FireStarter
Op dinsdag 09 oktober 2001 18:32 schreef RealBase het volgende:
ja inderdaad, dat is ook de enige reden dat ik hem ga kopen (dat er tetris op komt |:( ) op mn geunlockte postbank m35i zit alleen maar een stomme mijnenveger en een lame-ass 4opeenrij dus dit zou al een hele verbetering zijn...

als ik goed heb opgelet tijdens mijn lessen marketing, dan lijkt het mij logischer en winstgevender om de iriver2 te verkopen dan de riovolt2, maar goed, dat is mijn persoonlijk onderzoekje...

grtz
Nou, als jij nou in de bus zit, het liefst s'avonds, met backlight, en jij haalt je iRiver2 tevoorschijn, en je laad ff je playlist en je gaat muziek luisteren, kijken de mensen naar je zovan :? .

Na 2 minuten kijkt iedereen, je hebt de aandacht van de hele bus, iedereen denk, What in the hell is that thing .

Tenslotte ga je ook nog eens Tetris spelen, kijk zo maak je mensen jaloers >:)

Ik hoop zo dat er ook iets snake ofzo opkomt.

> Hey, wat is jou topscore van snake?
< Ik speel geen snake meer op m'n nokia, ik heb dit ding >:)
> 8-) Wow, wat is dat???
< Dit, B-) , dit is mijn iRiver2.
> Shit hey, wat doe je nu tetris ofzo
< Jib, oh ik zal je effe mijn topscore van snake laten zien :D

w00t

Verwijderd

Hi,

Ik wil jullie niet teleurstellen, maar er zijn veel mensen/bedrijven die denken dat de RioVolt2 hetzelfde is als de Iriver2 |:( In principe is het dat ook, want de binnenkant is hetzelfde, maar de buitenkant niet.

Die bedrijven denken dat ze de Iriver2 verkopen, maar ze verkopen eigenlijk de westerse variant: DE RIOVOLT :?

Ik weet niet of dat ook voor mp3cdspeler.nl geldt, maar ja ik dacht ik zeg het ff.

Grtz,
InfraC! (Met Iriver 2 :D :P *D)

• FireStarter
Lijkt mij niet hoor, want in mijn mailtje vroeg ik de vraag:
Wat zijn de persieze verschillen tussen deze en de Riovolt 2?

Voornamelijk het uiterlijk en de grafische LCD afstandsbediening die bij de Iriver 2 standaard is.

Dus ze weten heel goed dat er 2 verschillende players zijn.
En ze praatte over de iRiver2, en daarvan hadden ze gezegt, die geen wij [waarschijnlijk,hopelijk] in November verkopen.

w00t

Verwijderd

Toch ben ik bang dat de iRiver niet in NL verschijnt, waardoor je 'm alleen online in het buitenland kan kopen (en ik dus op zoek moet gaan naar iemand met een VISA-kaart :D).

• RealBase

RealBase

Just laughin'

Nou, als jij nou in de bus zit, het liefst s'avonds, met backlight, en jij haalt je iRiver2 tevoorschijn, en je laad ff je playlist en je gaat muziek luisteren, kijken de mensen naar je zovan :? .

Na 2 minuten kijkt iedereen, je hebt de aandacht van de hele bus, iedereen denk, What in the hell is that thing .

Tenslotte ga je ook nog eens Tetris spelen, kijk zo maak je mensen jaloers >:)
marketingsstrategien: mond op mond reclame, zit je in die bus van jouw dan heeft iedereen zoiets van :o :o :o :o :P :P :9 :9~

• Wallie

Wallie

Herr

mp3cdspeler.nl gaat de Irirer2 verkopen (ole! :)), kheb ut maar eens even gevraagd vandaag:
--------------------
Delivered-To: walter.ter.maten@iaehv.nl
From: "Sales MP3 CD speler" <sales@mp3cdspeler.nl>
To: "Walter S.A. ter Maten" <Walter.ter.Maten@IAEhv.nl>
Subject: Re: Gaan jullie de Iriver2 verkopen?
Date: Wed, 10 Oct 2001 14:55:46 +0200
Organization: Holland Global
X-Mailer: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400

Ja in November

From: "Walter S.A. ter Maten" <Walter.ter.Maten@IAEhv.nl>
To: <sales@mp3cdspeler.nl>
Sent: Wednesday, October 10, 2001 7:17 AM
Subject: Gaan jullie de Iriver2 verkopen?

> Hallo,
>
> Gaan jullie de Iriver2 verkopen (dus niet de RioVolt2)?
>
> groeten,
> Walter.
>

• FireStarter
Mooi, zo dus dan klopt het verhaal van fl.500,- ook :D.

w00t

• Wallie

Wallie

Herr

Oh ja, handleiding van dat ding is ook in pdf te vinden:

http://www.iriver.com/down/userguide.pdf

• miekol
Ik heb nog geen tetris op me iriver 2 kunndne vinden :? Of zijn er al nieuwe firmware upgrades uit?

• Shabaz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-04-2025
Op mp3spelers.nl staat ie nu ook:

Product: iriver imp250
Prijs: F 599.00
Product leverbaar vanaf 15-12-2001

RioVolt2 incl. lcd remote trouwens ook:

Product: rio volt SP250
Product leverbaar vanaf 30-11-2001

Ik denk dat ik die zwarte toch mooier vindt eigenlijk :P

BTW; m'n eerste post op GoT *D

• Martijn
Op woensdag 10 oktober 2001 23:12 schreef Shabaz het volgende:
Op mp3spelers.nl staat ie nu ook:

Product: iriver imp250
Product leverbaar vanaf 15-12-2001

RioVolt2 incl. lcd remote trouwens ook:

Product: rio volt SP250
Product leverbaar vanaf 30-11-2001

Ik denk dat ik die zwarte toch mooier vindt eigenlijk :P

BTW; m'n eerste post op GoT *D
Die zwarte is idd vet veel mooier, vind ik ook, maarja, als de specs en toekomst er beter uitzien voor de Iriver, dan wordt dat toch no.1....

Verwijderd

15.12-2001? Dat is nog 2 maanden, wel errug veel vind ik :(

• RealBase

RealBase

Just laughin'

Op woensdag 10 oktober 2001 21:40 schreef miekol het volgende:
Ik heb nog geen tetris op me iriver 2 kunndne vinden :? Of zijn er al nieuwe firmware upgrades uit?
yep, ze hebben gezecht dat de mogelijkheden van de iriver2 zo geavanceerd zijn dat het zelfs mogelijk moet zijn om er tetris op te spelen, maar dit zal pas komen dmv een toekomstige firmware...

afwachten dus... en ondertussen lekker (il)legaal verkregen muziek luisteren...

• FireStarter
Is dit hetzelfde bedrijf?

- www.mp3spelers.nl
- www.cdspelers.nl
- www.mp3cdspelers.nl

want ik snap het niet meer hoor, anyway, ik wacht wel totdat ze echt in Nederland verkrijgbaar zijn, dan kijk ik wel wat ik wil.

[dit geld denk ik toch voor meerdere]lees: iedereen

w00t

• E-jey
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op donderdag 11 oktober 2001 15:28 schreef robbie007 het volgende:
Is dit hetzelfde bedrijf?

- www.mp3spelers.nl
- www.cdspelers.nl
- www.mp3cdspelers.nl

want ik snap het niet meer hoor, anyway, ik wacht wel totdat ze echt in Nederland verkrijgbaar zijn, dan kijk ik wel wat ik wil.

[dit geld denk ik toch voor meerdere]lees: iedereen
Nop het zijn allemaal anderen bedrijven

• FireStarter
Effe een vraag over firmware.

Kan je nou oneindiglang door blijven gaan met upgraden?

Want als er [bv.] Tetris op komt, kunnen er natuurlijk ook andere spellen op, zoals snake als ik die ronde joystick achtige knop zie?

Kan dit, en ik las ook in die manuel dat er in de toekomst ook taal pakketen uitkomen, dus straks kan je ook dus Nederlands erop zetten.

Toch?

w00t

• RealBase

RealBase

Just laughin'

ja je kan zo vaak switchen als je wilt, niet aleen naar een nieuwe fimware, maar ook naar een oude, als je die beter en stabieler vind...

dat van die taalpaketten: afwachten...

• FireStarter
miekol, als ik me eigen niet vergis, heb jij nu de iRiver2 thuis..., toch?

Ik meen gelezen te hebben dat jij nog wat enkele foto's wou gaan maken, en of een review ging maken.

Wanneer ga je dit doen?
Dan kan ik de andere in de klas alvast lekker maken.

[Zijn er meerdere die deze player al hebben, zodat die ook mischien foto's kunnen plaatsen.]

* FireStarter denkt: Waarom schiet dit topic iedere keer naar beneden?

w00t

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ff tussendoor, 'discman' en 'walkman' zijn merk namen van SONY, dus je mag eigenlijk niet je Philips cd-speler een 'Discman' noemen ;)

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• miekol
Ik wou ut doen zodra ik weer kabel had, maar goed Chello laat weer op zich w8en. Zal ut nu wel ff voor je doen :)

• miekol
Komt ie :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cs-armageddon.com/files/iriver/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs-armageddon.com/files/iriver//02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs-armageddon.com/files/iriver/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs-armageddon.com/files/iriver/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs-armageddon.com/files/iriver/05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs-armageddon.com/files/iriver/06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cs-armageddon.com/files/iriver/07.jpg

Zijn beetje kut foto's maar me cam (casio qv3000ex met microdrive :7) werkte nie helemaal mee en heb geen zin om ze ff te fotosoepen :)

• FireStarter
:9~

Heb er geen woorden voor.... Dus jij hebt het model blauw, is eigenlijk mooier dan de zilvere, lijkt mij.

En het gewicht is dat in orde?

Of is het een ' meesleep ding' ?
[edit] ff wat vragen toevoegen [edit]

Kan je ook 99min CD's erin afspelen?
En, even een algemene vraag, beetje ook rare vraag.

Stel over 3 jaar, zijn er spellen ect, mp3pro firmwares uit. Zou er dan ook een firmware kunnen bestaan om muziek DVD's erin af, of is de lazer daar gewoon niet geschikt voor.

w00t

• Shabaz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-04-2025
Misschien een beetje dom hoor, maar zitten er daar nou twee "kijkgaten" (zodat je 't cd'tje ziet draaien)? Was me nog niet eerder opgevallen op andere foto's, ziet er best wel cool uit :9~

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dat ding ziet er gigantisch mooi uit :9~ alleen die remote control lijkt me iets te groot, of valt dat wel?

39

• FireStarter
Op zondag 14 oktober 2001 19:52 schreef Homedisc het volgende:
Dat ding ziet er gigantisch mooi uit :9~ alleen die remote control lijkt me iets te groot, of valt dat wel?
Nee, dat is alleen maar goed.... Dat valt tenminste op >:)

Alleen, is iemand al iets wijzer geworden over de leverbaarheid in dit $&^ kleine mierelandje?

w00t

• miekol
Die kijkgaten zijn voor de wow factor :D

Luister je b.v. je muziek in en dan zien ze ineens "Hey je cd draait helemaal niet!"

"Jaaaaaaaaa hij heb 8mb buffer he B-)"

Ennuh remote is wel goed alleen iets onhandiger dan de remote die bij me Sharp MD zat, dat was zo een horloge achtig model (ook met lcd) en dat werkte echt perfect, als je hem dan in je hand had kon je alles doen.

Gewicht is wel in orde maar ja tis geen MD of Flash speler he. Maar ja hij past net in me (binnen)zak en dan heb ik dat hoesje meestal in me tas met batterijen en wat cdtjes.

99 min cd's >> Nog nie geprobeerd, heb er ook geen :D

Ben ook bang dat ie geen DVDtjes kan lezen aangezien DVD toch ander soort laser heb?.

Ennuh mpwiz.com heb em toch op voorraad of nie? :)

• RealBase

RealBase

Just laughin'

Op zondag 14 oktober 2001 19:02 schreef miekol het volgende:
Komt ie :)

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
een ding: :9~

• FireStarter
Op zondag 14 oktober 2001 22:09 schreef miekol het volgende:
Die kijkgaten zijn voor de wow factor :D

Luister je b.v. je muziek in en dan zien ze ineens "Hey je cd draait helemaal niet!"

"Jaaaaaaaaa hij heb 8mb buffer he B-)"

Ennuh remote is wel goed alleen iets onhandiger dan de remote die bij me Sharp MD zat, dat was zo een horloge achtig model (ook met lcd) en dat werkte echt perfect, als je hem dan in je hand had kon je alles doen.

Gewicht is wel in orde maar ja tis geen MD of Flash speler he. Maar ja hij past net in me (binnen)zak en dan heb ik dat hoesje meestal in me tas met batterijen en wat cdtjes.

99 min cd's >> Nog nie geprobeerd, heb er ook geen :D

Ben ook bang dat ie geen DVDtjes kan lezen aangezien DVD toch ander soort laser heb?.

[b]Ennuh mpwiz.com heb em toch op voorraad of nie?[/b] :)
Ik koop liever niet vanuit het buitenland,p dat gebied ben ik een scheiterd. En ik koop um nu niet nee, ik koop hem pas wanneer ie volgende maand in Nederland te koop is voor fl.500,- ;)

w00t

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:46

-Stef-

Slainthe!

Damn, het ziet er naar uit dat volgende maand een dure gaat worden. :P

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• RealBase

RealBase

Just laughin'

idd, daar gaat mn bijbaan maandloon (ik werk in het heereveense abe-lenstra stadion),
maaruh, 500,- is geloof ik nog niet zeke als ik het goed heb, de sites die de iriver2 gaan verkopen spreken zichzelf erg vaak tegen hoorde ik...

• Wallie

Wallie

Herr

Thanks voor de foto's! :)
Nu weet ik zeker dat ik hem volgende maand ook ga bestellen :)

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Hebben de Iriver 2 en de RioVolt 2 een volume-control op de afstandsbediening zitten? Op de foto van de Iriver2 kon ik die niet vinden. De RioVolt 1 heeft wel een volume-control op de remote zitten, en dat lijkt me wel zo praktisch.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• Wallie

Wallie

Herr

Jup.. heeft ie.

Afbeeldingslocatie: http://home.iae.nl/users/termaten/images/remote.gif

• Coffeemonster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-03 11:45
Op dinsdag 16 oktober 2001 16:31 schreef Wallie het volgende:
Jup.. heeft ie.

[afbeelding]
Dank je. Ik heb dit plaatje nog niet gezien, vandaar :). Ik vond het al zo vreemd dat zo'n functie er niet op zou zitten, maar blijkbaar zit het een beetje verstopt. Nu wordt 'ie voor mij helemaal interessant, vooral door die ingebakken FM-radio :9.

Look for something long enough and you will find it; look for something without understanding, and it will find you.
A normal day at the stock exchange

• miekol
ik heb eergister nog wat beter gelukte foto's gemaakt (met macro van display enzo) maar batterijen dig camera zijn nu op en kan adapter nie vinden :/

Maar komt wel goed :)

• RealBase

RealBase

Just laughin'

we wachten :9 af

Pagina: 1