Hoi allen,
Ik wil met jullie mijn gedachtengoed eens delen. Mijn situatie:
Nu vind ik klussen gerelateerd aan elektromonteur en automonteur best wel leuk. Ik wil niet zeggen dat het mijn 'hobby' is maar als mijn zwager mij belt om te helpen met elektro-klussen of mijn vriendin mij vraagt om wat te fixen in haar auto dan kun je mij altijd bellen
. Nu ben ik vooral benieuwd of er meerdere Tweakers zijn die na hun intensieve job ook nog een soort hobby of bijbeundag hebben waarop je een paar uur of een dag ergens helpt bij een bedrijf. Hoe bevalt dat? Is dat goed te combineren? Ik wil namelijk van dit beroep mijn werk niet maken omdat ik het eigenlijk als 'erbij' leuk vind en niet als werk. En meer gaan werken kan, maar mijn werk is niet mijn hobby.
Ik zat zelf te denken aan iets als een 0-uren-contract bij een autobedrijf om daar wat standaard dingetjes te doen (servicebeurten, remmerij, kleinere klussen vb).
Ben benieuwd
Ik wil met jullie mijn gedachtengoed eens delen. Mijn situatie:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Nu vind ik klussen gerelateerd aan elektromonteur en automonteur best wel leuk. Ik wil niet zeggen dat het mijn 'hobby' is maar als mijn zwager mij belt om te helpen met elektro-klussen of mijn vriendin mij vraagt om wat te fixen in haar auto dan kun je mij altijd bellen
Ik zat zelf te denken aan iets als een 0-uren-contract bij een autobedrijf om daar wat standaard dingetjes te doen (servicebeurten, remmerij, kleinere klussen vb).
Ben benieuwd