Nintendo GameCube onderdeel?

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zag bij Lik-sang.com een onderdeel voor GameCube dat bij Australische en Europese orders zit. Het heet "Step-down Converter for Australian and European orders".

Iemand enig idee wat dat is :? (En zijn er misschien plaatjes van?)

Ik ben niet van plan er een te bestellen daar, maar ik ben gewoon nieuwsgierig :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Is het niet gewoon een device zodat je de GameCube op 50Hz PAL tv's kan aansluiten?

PC Specs

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 17:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Stepdown Converter is om de Gamecube (die op 110V loopt) aan te kunnen sluiten op de normale 220V die we hier hebben.

Je kan wel proberen om je Gamecube op 220V direkt aan te sluiten maar dat houdtie denk ik niet erg lang vol (mijn 3DO was binnen 15 seconden overleden :P )

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 15 september 2001 18:38 schreef keldon het volgende:
Stepdown Converter is om de Gamecube (die op 110V loopt) aan te kunnen sluiten op de normale 220V die we hier hebben.

Je kan wel proberen om je Gamecube op 220V direkt aan te sluiten maar dat houdtie denk ik niet erg lang vol (mijn 3DO was binnen 15 seconden overleden :P )
Aha! Bedankt voor het antwoord. Dat met die voltageverschillen was ik helemaal vergeten :).

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Op zaterdag 15 september 2001 18:38 schreef keldon het volgende:

Ow ja tuurlijk :) ..

PC Specs