Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Is het niet gewoon een device zodat je de GameCube op 50Hz PAL tv's kan aansluiten?
Stepdown Converter is om de Gamecube (die op 110V loopt) aan te kunnen sluiten op de normale 220V die we hier hebben.
Je kan wel proberen om je Gamecube op 220V direkt aan te sluiten maar dat houdtie denk ik niet erg lang vol (mijn 3DO was binnen 15 seconden overleden
)
Je kan wel proberen om je Gamecube op 220V direkt aan te sluiten maar dat houdtie denk ik niet erg lang vol (mijn 3DO was binnen 15 seconden overleden
Aha! Bedankt voor het antwoord. Dat met die voltageverschillen was ik helemaal vergetenOp zaterdag 15 september 2001 18:38 schreef keldon het volgende:
Stepdown Converter is om de Gamecube (die op 110V loopt) aan te kunnen sluiten op de normale 220V die we hier hebben.
Je kan wel proberen om je Gamecube op 220V direkt aan te sluiten maar dat houdtie denk ik niet erg lang vol (mijn 3DO was binnen 15 seconden overleden)
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ow ja tuurlijkOp zaterdag 15 september 2001 18:38 schreef keldon het volgende:
Je kan wel proberen om je Gamecube op 220V direkt aan te sluiten maar dat houdtie denk ik niet erg lang vol (mijn 3DO was binnen 15 seconden overleden)