Toon posts:

voodoo2 dragon met SiS 305/300 weigert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
elke keer als ik wat wilt spelen met 3dfx (quake2 bijvoorbeeld of unreal) krijg ik gewoon een vaag wit scherm.
ik heb de goeie drivers geinstalleerd en het werkt gewoon niet! ik heb er wel geluid bij maar geen beeld..

de SiS kaart hangt aan mijn AGP en is 16 mb en de voodoo2 is 12 mb.

weet iemand misschien waar het aan kan liggen ?

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand wat ??

Verwijderd

Nou, zet die VooDoo dan eens in een ander slot, kijk dan wat hij zegt. :)

Verwijderd

Topicstarter
nou ok ik heb dus in een ander slot gezet en nog steeds hetzelfde, WIT BEELD !! okee kan dat ding ook naar de knoppen zijn ? want ik snap er niks van..geluid wel,beeld niet..

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Goed heb je de juitste drivers ?:).. Want ik heb hier ergens een voodoo 1 :P en die kan alleen achter een s3 kaartje echt vaag :(.... Daarnaast ga eens sloten langs geef de kaart een irq?

Verwijderd

Topicstarter
misschien debiele vraag maar hoe geef ik hem dan een IRQ ?
want bij systeem => apparaatbeheer en dan bij voodoo2 dinges staat niet dat ik dat kan doen..

het ligt in ieder geval niet aan mun pci slot

Verwijderd

Heb je hem wel echt lekker erin zitten?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als dat ding er niet helemaal goed inzit, dan krijg je echt geen wit beeld hoor.

heb je dat ding er net nieuw ingestopt?? probeer em eens in een andere PC? is je doorluskabeltje goed??

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
dat ding zit er wel goed in want hij vond ook nieuwe hardware toen ik hem verwisselde van PCI slot..

maar een doorluskabeltje ? wat is dat nu weer en zon ding heb ik niet!

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 20:41 schreef Dymlos het volgende:
dat ding zit er wel goed in want hij vond ook nieuwe hardware toen ik hem verwisselde van PCI slot..

maar een doorluskabeltje ? wat is dat nu weer en zon ding heb ik niet!
Brb. |:( Zorg eerst dan maar dat je zo`n kabeltje krijgt, zonder die doorlus kabel werkt het ook niet. |:(

Verwijderd

Topicstarter
ja maar wat het nut van zon kabel eigenlijk ? ik las al eerder ergens dat je die nodig hebt om 2 voodoo's aan elkaar te douwen zodat je betere resolutie en meer snelheid enz en ik zou bij god ook niet weten waar ik dat ding moet aansluiten want op mun voodoo zit wel zon poort geval maar voor de rest heb ik er geen 2e van.

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-12-2025
Nee je moet die kabel die bij de Voodoo 2 wordt geleverd op de monitor ingang van je SiS 16 MB kaartje aansluiten en dan doorlussen naar de aansluiting op de Voodoo 2. De monitor kabel druk je dan in de Voodoo 2.

En wat jij nu bedoelt is SLI. Daarmee knoop je twee identieke Voodoo 2's mee aan elkaar. Daar heb je een speciale kabel voor nodig.

Verwijderd

Topicstarter
ja maak het nu ben ik even genaaid..ik heb helemaal niet zon kabeltje..

naja dan maar anders, waar kan ik zon kabel halen en hoe duur is zoiets ? of misschien heeft iemand van jullie nog wel zon kabeltje die er vanaf moet ;)

Verwijderd

Topicstarter
niemand met zon extra kabeltje of weet waar ik hem kan krijgen ?

Verwijderd

Topicstarter
hmm ik heb even zitten maar volgens mij is het gewoon zon standaard vga kabeltje met een male en female..klopt dat ??
bevestiging van iemand plz :)

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Ja, klopt. 2 vga stekkers, 1 male en 1 female en dan 10cm kabel ertussen...

je kan wel kijken of die het doet door de monitor om te pluggen terwijl je wil gamen, maar da's niet echt handig...

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Ik heb er nog wel een liggen...

(mijn voodoo2 is toch zo goed als dood)

twitter.com/curly_sanders

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
nou wil ik helemaal niet lullig doen hoor, maar je hebt dus gewoon die voodoo 2 kaart erin gedouwd en dan de kabel van de monitor gewoon in je SIS kaartje laten ziten?
nogal wiedes dat ie niks doet.
Pagina: 1