bij de map assault heb ik al 2x een mannetje gezien wat bijde deur op die 3 gestapelde containers zat,hoe doe je dit?het is geen cheat maar het zal toch wel mogelijk zijn
eh ben je blind ofzo ? 
daarnaast zit een trap + een hoger gelegen balkon (soort van)
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
met de hostages kun je klimmen, dus 3 hostages plakken en tegen hun op springen dan kun je zeg maar 'vliegen'
Denk dat hier sprake is van een misverstandeh ben je blind ofzo ?
Als je die containers binnen in bedoelt: zie het antwoord van Redhat; je kan via die hossies daarop komen.
Als je buiten bedoelt: d'r zit inderdaad een trap
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
nog een vraagie over assault, sommige kunnen in dat hoekie komen op dat balkon binnein waar je op komt door die gat in de muur in dat hok.. ik zou het uitgelegd krijgen maar uiteindelijk wist ik het nog niet..iemand?
dunno
Verwijderd
wat zou je uitgelegd krijgen? dat je door dat gat in de muur in die hoek kon gaan ziten??? 
mag ik vragen hoe oud jij bent?
mag ik vragen hoe oud jij bent?
Iets meer uitleg is wel makkelijkOp zaterdag 15 september 2001 19:34 schreef RoVe het volgende:
nog een vraagie over assault, sommige kunnen in dat hoekie komen op dat balkon binnein waar je op komt door die gat in de muur in dat hok.. ik zou het uitgelegd krijgen maar uiteindelijk wist ik het nog niet..iemand?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Pagina: 1