Gisteren een e-mail bericht ontvangen
Ik zie dat de Fritz!Box geen enkel teken van leven meer geeft. Voor de zekerheid de adapter gemeten, die werkt prima, dus ik kan concluderen dat de update mijn Fritz!Box gesloopt heeft.
Ik heb al wel gezocht naar info over bricked Fritz!Boxen maar dan gaat het altijd om een situatie waar het apparaat nog wel aan is, dat is hier niet het geval.
Dus iemand een idee of ik nog iets kan proberen? Apparaat is nog geen jaar oud, dus sowieso garantie, maar dat gaat sowieso tijd en gedoe kosten dus liever heb ik dat het apparaat gewoon weer gaat werken
Net bij het wakker worden merk ik dat het wifi netwerk niet meer beschikbaar is sinds 1:53 vannacht, 10 minuten na de automatische update dusVoor uw FRITZ!Box 4060 is het nieuwe FRITZ!OS 8.02 beschikbaar.
Op dit moment gebruikt u FRITZ!OS-versie 7.57.
De update naar het nieuwe FRITZ!OS vindt automatisch plaats en start naar verwachting op 22-2-2025 vanaf 1:43 uur.

Ik heb al wel gezocht naar info over bricked Fritz!Boxen maar dan gaat het altijd om een situatie waar het apparaat nog wel aan is, dat is hier niet het geval.
Dus iemand een idee of ik nog iets kan proberen? Apparaat is nog geen jaar oud, dus sowieso garantie, maar dat gaat sowieso tijd en gedoe kosten dus liever heb ik dat het apparaat gewoon weer gaat werken
Kater? Eerst water, de rest komt later