Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobby022
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 27-08 17:24
Goedeavond,

Ik zit met een vraag/zorg.
Ik heb van mijn werkgever een M365 pakket, en had tot vandaag de CoPilot optie niet aangezet.
Tot mijn verbazing krijg ik vandaag via mijn manager te horen dat hij dit op mijn (en meerdere) accounts heeft aangezet.

Kan ik dit zelf uitschakelen? want de enige uitleg die er gegeven werd kwam uit op: Het is gratis, en het kan geen kwaad dan.

Ik geef na Ontvangst V&A ALTIJD een Rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Had je zelf al gezocht? Want er blijkt weinig uit je post.

Want waar maak je je zorgen over?
Gebruik je de office ook privé?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je loopt inderdaad lang genoeg mee om te weten dat we van een topicstart graag meer zien dan een oneliner.

Het hoe is makkelijk: zoeken bij google naar 'disable copilot' en dat per 'soort'.

Verdere discussie, dat is pas zinvol als je meer info geeft over zowel je situatie als je overwegingen. Anders is het heel simpel: het is aan de werkgever om te bepalen welk gereedschap je krijgt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:01

kodak

FP ProMod
Anders is het heel simpel: het is aan de werkgever om te bepalen welk gereedschap je krijgt.
Dat is iets te simpel. Een werkomgeving is allang niet meer beperkt tot een duidelijke scheiding van werk en prive. En dat is waarom er meer duidelijkheid nodig is over de omstandigheden waar de zorg en vraag om gaan.

@bobby022 kan waarschijnlijk wel verduidelijken waar de zorgen op gebaseerd zijn vergeleken met de omgeving waarin dit in gebruik is. Het stond bijvoorbeeld waarschijnlijk niet voor niets eerst uit.