Artikel: nieuws: Agentschap dat Afrikaanse IP-adressen uitgeeft is failliet
Auteur: @TijsZonderH
Ik heb wat twijfels over de inhoud van het artikel. Het klopt dat er staat op de website dat er een curator is aangesteld en ze onder curatele staan.
Dat stonden ze echter al geruime tijd; zie bijvoorbeeld:
https://www.icann.org/en/...-on-afrinic-22-09-2023-en
Dat het een Court Order from the Bankruptcy Division is, lijkt wellicht dat ze faillissement hebben aangevraagd maar dat lijkt de specifieke rechtbank te zijn. Die had een vergelijkbare court order uitgegeven in september 2023.
Ook de opmerking op de website:
"Company’s board is reconstituted in accordance with its Bylaws"
lijkt niet aan te sturen op een faillissement, maar vergelijkbaar met de eerdere opdracht:
"Het Afrikaanse agentschap dat IP-adressen uitgeeft, Afrinic, heeft faillissement aangevraagd. Een curator kijkt of het bestuur van het bedrijf door kan gaan. "
Auteur: @TijsZonderH
Ik heb wat twijfels over de inhoud van het artikel. Het klopt dat er staat op de website dat er een curator is aangesteld en ze onder curatele staan.
Dat stonden ze echter al geruime tijd; zie bijvoorbeeld:
https://www.icann.org/en/...-on-afrinic-22-09-2023-en
Dat het een Court Order from the Bankruptcy Division is, lijkt wellicht dat ze faillissement hebben aangevraagd maar dat lijkt de specifieke rechtbank te zijn. Die had een vergelijkbare court order uitgegeven in september 2023.
Ook de opmerking op de website:
"Company’s board is reconstituted in accordance with its Bylaws"
lijkt niet aan te sturen op een faillissement, maar vergelijkbaar met de eerdere opdracht:
Oftewel: ik kan nergens bewijs vinden van de kop: "Agentschap dat Afrikaanse IP-adressen uitgeeft is failliet", of zelfs maar van de eerste twee zinnen:to carry out an election process to re-constitute the AFRINIC Board, and to achieve the appointment of a new Chief Executive Officer.
"Het Afrikaanse agentschap dat IP-adressen uitgeeft, Afrinic, heeft faillissement aangevraagd. Een curator kijkt of het bestuur van het bedrijf door kan gaan. "
[ Voor 11% gewijzigd door gorgi_19 op 21-02-2025 17:33 ]
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo