gm allen
wij hebben sinds 2019 duo rolgordijn zie foto.
:strip_exif()/f/image/DTRjvErwIibI9Gd6xXZKFhTm.jpg?f=fotoalbum_large)
nu is linkerzijde rolhouder (waar de rol inzit met de prop) afgebroken. bediening is nu onbruikbaar, dus langs de firma geweest. zij zeggen dat de fabrikant ermee op is gehouden maar valt nog onder garantieplicht maar wil ons absoluut niet vertellen waar dit rolgordijn vandaan komt. fabrikant schijnt pools te zijn??? ook langs ander bedrijf geweest heeft gebeld krijgt ook niets los bij fa. wullems.
mijn vraag: wie weet onderstaande fotos waar ik terecht kan voor vervanging of reparatie van dit onderdeel??
:strip_exif()/f/image/xrJA1qjbow0yTrVehK9bdeX4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HLU3eVbo19ctHxdCj9ZsxSqO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7RIMm3eq5e5WGNr4u2lAgFjh.jpg?f=fotoalbum_large)
namens mw. spork. mvg.
wij hebben sinds 2019 duo rolgordijn zie foto.
:strip_exif()/f/image/DTRjvErwIibI9Gd6xXZKFhTm.jpg?f=fotoalbum_large)
nu is linkerzijde rolhouder (waar de rol inzit met de prop) afgebroken. bediening is nu onbruikbaar, dus langs de firma geweest. zij zeggen dat de fabrikant ermee op is gehouden maar valt nog onder garantieplicht maar wil ons absoluut niet vertellen waar dit rolgordijn vandaan komt. fabrikant schijnt pools te zijn??? ook langs ander bedrijf geweest heeft gebeld krijgt ook niets los bij fa. wullems.
mijn vraag: wie weet onderstaande fotos waar ik terecht kan voor vervanging of reparatie van dit onderdeel??
:strip_exif()/f/image/xrJA1qjbow0yTrVehK9bdeX4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HLU3eVbo19ctHxdCj9ZsxSqO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7RIMm3eq5e5WGNr4u2lAgFjh.jpg?f=fotoalbum_large)
namens mw. spork. mvg.