1. Welk probleem ervaar je? Sommige webshops hebben zo'n verhaal in de beschrijving achter hun naam dat deze wordt afgekapt met een elipsis. Tot nu toe kon ik dan met mijn muis over de beschrijving hoveren om via de alt-tag het hele 'verhaal' te lezen. Maar nu heeft ALTERNATE (ze kiezen zelf voor deze schrijfwijze, don't shoot the messenger) zo'n verhaal geschreven dat zelfs de tekst in de alt-tag wordt afgekort, en nog wel op een andere manier hoe het gaat op de PW pagina.
uitvoering: Sharkoon Skiller SGK60 BOX Red (Qwerty US)
:strip_exif()/f/image/EORfiNfXPYnjy7qm7H7ggPo4.jpg?f=fotoalbum_large)
2. Waarom is dat een probleem?
Nu kan ik niet lezen wat ik er allemaal gratis bij krijg wanneer ik bij ALTERNATE bestel. Red bull, gaming mouse mat in dit geval, maar dat is niet in een oogopslag te zien (en dat is iets wat de webshop wel wil denk ik).
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Dit is de eerste keer dat ik het probleem zie, maar ik gok dat dit niet de laatste keer zal zijn. Webshops proberen elkaar natuurlijk af te troeven in het Pricewatch overzicht door aandacht te trekken. Daar 'moet' met styling ergens een grens getrokken worden zonder dat de leesbaarheid in het geding komt.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Pas de styling aan zodat het hele verhaal in de alt-tag past, of benader ALTERNATE en vraag ze een iets kortere tekst bij shopbeschrijving bij te voegen.
uitvoering: Sharkoon Skiller SGK60 BOX Red (Qwerty US)
:strip_exif()/f/image/EORfiNfXPYnjy7qm7H7ggPo4.jpg?f=fotoalbum_large)
2. Waarom is dat een probleem?
Nu kan ik niet lezen wat ik er allemaal gratis bij krijg wanneer ik bij ALTERNATE bestel. Red bull, gaming mouse mat in dit geval, maar dat is niet in een oogopslag te zien (en dat is iets wat de webshop wel wil denk ik).
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Dit is de eerste keer dat ik het probleem zie, maar ik gok dat dit niet de laatste keer zal zijn. Webshops proberen elkaar natuurlijk af te troeven in het Pricewatch overzicht door aandacht te trekken. Daar 'moet' met styling ergens een grens getrokken worden zonder dat de leesbaarheid in het geding komt.
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Pas de styling aan zodat het hele verhaal in de alt-tag past, of benader ALTERNATE en vraag ze een iets kortere tekst bij shopbeschrijving bij te voegen.
[ Voor 4% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 21-02-2025 16:21 ]
Team anti-scalp - wauw..