ik zoek een behuizing tot €100

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcvdkroef
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 23-02 08:39
Beste allemaal,

Ik ben op zoek naar een behuizing tot €100, ik wil er een MSI Pro B760-E moederbord in plaatsen (vormfactor micro-ATX, maar als er ook ATX in past, helemaal goed, dan plaats ik wellicht MSI PRO B760-P) , 2 sata en één SSD harde schijf. Liefst volledig metaal, geen lichtjes etc., gewoon degelijk. Er is zoveel aanbod met zoveel voor en tegens; wie kan mij een goed advies geven?

Dank, Peter

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 21:22
Met deze criteria voldoen bijna alle behuizingen onder de 100 euro. Wat is belangrijk en wat niet? Wij weten niet wat voor jou een voor of tegen is. Probeer iets duidelijker aan te geven wat voor jou belangrijk is. Probeer zelf een voorselectie te maken en dan kunnen wij daar kritisch naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 16:43
uitvoering: Lian Li A3-mATX Black ziet er degelijk uit, maar is zonder ventilators. Die moet je er een paar bij kopen. De Arctic P12 PWM zijn goed en goedkoop.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:16

lordsnow

I know nothing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-09 16:43
uitvoering: Lian Li A3-mATX Black ziet er degelijk uit, maar is zonder ventilators. Die moet je er een paar bij kopen. De Arctic P12 PWM zijn goed en goedkoop.

uitvoering: Sharkoon MK3 kan ook. Zitten wel fans in.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Dus je wens is:

Maximaal 100 euro
Micro-ATX
Metaal/staal
Geen lampjes of andere poespas (raampje erin etc)

Vraag: wat bedoel je met "2 sata en één SSD harde schijf"? Betekent dit 2 stuks 3.5" hardeschijven en 1x 2.5" SSD? Dat is wel belangrijk om te weten, dan heef je behuizing dus minimaal die opslag bays nodig.

Extra vraag: wat moeten er voor externe poorten op de behuizing zitten? Is een USB-C poort ook van belang?

[ Voor 14% gewijzigd door stin00 op 21-02-2025 15:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:01
Ga eerst eens in de Pricewatch kijken
categorie: Behuizingen
Klik daar je wensen aan en ook wat je absoluut niet wil hebben.

Kom daarna met een shortlist van je selecties voor verder advies.

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcvdkroef
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 23-02 08:39
Besten, dank voor jullie reacties zover. Zeker met de tips https://tweakers.net/best-buy-guide/behuizingen/ en categorie: Behuizingen kan ik weer verder zoeken. En ja, de wens is om een USB-C poort te hebben en inderdaad 2 stuks 3.5" harde schijven en 1x 2.5 SSD schijf. En een meer dan 1 USB aan de voorkant. Mocht je een tip hebben, ik hoor het graag en zoek ondertussen rustig verder.
Bedankt 👍
Pagina: 1