Hey
ik wil wel searchen maar ik heb geen flauw idee waar ik na moet zoeken.
anyway
ik heb hier een Dell latitude CPi liggen met een (dacht ik 6.4 ofzo) harde schijf.
ik wil um gaan formateren om er windows 98 op te zetten.
nou zoals sommige mensen weten, op deze laptop kun je geen cd-rom en een diskette station tegelijkertijd gebruiken. dus ik kon geen boot diskette met een cdrom of cdrom laad software opstarten van diskette en dan een cdrom erin frotten.
ok
ik wil gaan fdisken. die wilt niet opstarten.
hmm lekker klote dan!
reboot. cd-rom erin, win2k erin..
die start op blablabla.. ok HEB IK OPEENS 21GIG ERBIJ!!!!
dit kan NOOIt goed zijn
dus ik wil win2k instaleren op de partitie van 6gig.
nou gaat ie eerst formateren omdat ie zegt dat die 6gig unformatted is.
nou ok.. ga dan maar formateren. en hij is daarmee bezig en op het einde zegt ie dat het niet gelukt is...
maar goed. hij is nu win2k overnieuw aan het instaleren want ik heb de partitie gewist en overnieuw aangemaakt.
ik laat zo nog wat weten
of kan iemand mij helpen?
ik wil wel searchen maar ik heb geen flauw idee waar ik na moet zoeken.
anyway
ik heb hier een Dell latitude CPi liggen met een (dacht ik 6.4 ofzo) harde schijf.
ik wil um gaan formateren om er windows 98 op te zetten.
nou zoals sommige mensen weten, op deze laptop kun je geen cd-rom en een diskette station tegelijkertijd gebruiken. dus ik kon geen boot diskette met een cdrom of cdrom laad software opstarten van diskette en dan een cdrom erin frotten.
ok
ik wil gaan fdisken. die wilt niet opstarten.
hmm lekker klote dan!
reboot. cd-rom erin, win2k erin..
die start op blablabla.. ok HEB IK OPEENS 21GIG ERBIJ!!!!
dit kan NOOIt goed zijn
dus ik wil win2k instaleren op de partitie van 6gig.
nou gaat ie eerst formateren omdat ie zegt dat die 6gig unformatted is.
nou ok.. ga dan maar formateren. en hij is daarmee bezig en op het einde zegt ie dat het niet gelukt is...
maar goed. hij is nu win2k overnieuw aan het instaleren want ik heb de partitie gewist en overnieuw aangemaakt.
ik laat zo nog wat weten
edit:
Ok nij zegt nu weer dat ie het formateren niet af kan maken omdat de drive misschien kapot is...
nou jammer.. weg laptop(die niet van mij is)
Ok nij zegt nu weer dat ie het formateren niet af kan maken omdat de drive misschien kapot is...
nou jammer.. weg laptop(die niet van mij is)
of kan iemand mij helpen?