Kheb 2 maanden geleden een dremel gekocht. Ben gelijk aan de slag gegaan. Ik had eerst de van die slijpsteentjes voor heavy duty gekocht van 25,- voor 20 schijvies. Daar was ik dus zo door heen. Toen dacht ik dan maar die dure van 20 piek voor 5 schijvies. Daar kon ik de helft van mijn window mee doen. Nu ik mijn casemod bijna af heb (hq08) ben ik al 100 pieken kwijt aan slijpschijvies (had ik toch maar die decoupeerzaag geleent!!!). Dus bedenk goed waar je aan begint als je een dremel koopt.
was al bekend 
dan nog, de dremel is multifunctioneel
dan nog, de dremel is multifunctioneel
indd, hier ongeveer hetzelfde 
alleen zitten we nu al ongeveer aan een 40 schijfjes voor een logo, en een paar gaten
alleen zitten we nu al ongeveer aan een 40 schijfjes voor een logo, en een paar gaten
kheb gehoord dat je voor 1 slijpschrijfje fl 25,= kwijt bent maar dan zit er wel edelsteen ofzow in en dat slijt niet. tenminste je kan er heel wat mee doen, is mij verteld.
btw voor mijn peer ontwerp zijn we ong. 15 slijpschrijfjes erdoor heen gegaan.
btw voor mijn peer ontwerp zijn we ong. 15 slijpschrijfjes erdoor heen gegaan.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Koop je fake Dremel van de Hema. Kost 100 piek, heb je nog een bak geld over voor het kopen van die schijfjes.
Pcies, als je hem niet zovaak gebruikt, alleen voor af en toe een casemod, koop je gewoon een ander merk. Zoals bij Wooning of Formido, hadden ze een eigen merk.
Ook vanalles aan slijp/pulk/boor/frees spul erbij en veel goedkoper. Garantie was ook iets van 2 jaar of zo.
Dan heb je aan een Dremel echt geen meerwaarde of zo.
Want die Dremel slijpstukjes passen in zowat alle klonen.
Ook vanalles aan slijp/pulk/boor/frees spul erbij en veel goedkoper. Garantie was ook iets van 2 jaar of zo.
Dan heb je aan een Dremel echt geen meerwaarde of zo.
Want die Dremel slijpstukjes passen in zowat alle klonen.
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Hmm doet me denken aan mijn gatenzagen die gingen ook als sneeuw voor de zon...:(
Ik heb een Proxxon en daar heb ik maar 4 schijfjes voor mn HL logo gebruikt.
Ik heb een Proxxon en daar heb ik maar 4 schijfjes voor mn HL logo gebruikt.
Okay, maar wat is dan een goed alternatief, voor een lage prijs.
And The Only One
Verwijderd
De kijkshop heeft er een voor 70 gulden, ik heb em laatst ook gekocht helemaal geen problemen mee.
Verwijderd
ik heb met de dremel een UT logo uit de kast gehaald ( 20x 20 cm ) + 2 90mm rondjes en een 120 mm circeltje en een vierkant van 14 bij 14 cm met maar 30zaagjes wat me dus 30 piek heeft gekost. mischien druk je te hard met de dremel dan ga je zo door de zaagjes ik heb nr 420 gebruikt van zaagjes
Pagina: 1