Oude Ipads en MacBooks password probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views

• Honore
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 15-07 14:41
Beste mensen,

Ik heb een drie-tal macbooks (2014/2016) en 2 oude Ipads gekocht in een boedelveiling (zaten ook veel andere spullen bij).

De apparaten kan ik helaas niet gebruiken omdat ik de passwords niet heb. Ik heb gebeld met Apple om te vragen hoe ik dit kan oplossen. Ondanks dat ik een factuur heb van de aankoop en daardoor nu de rechtmatige eigenaar ben, kan Apple me niet helpen om de apparaten te resetten. Volgens Apple kan dat alleen met de oude passwords. En die heb ik niet gekregen van de curator.

Mijn vraag aan jullie is: Hoe kan ik de apparaten resetten zonder wachtwoord of apple -ID ? (beide heb ik dus niet)

Alvast bedankt voor de moeite

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan hier niet helpen met het omzeilen van een beveiliging, omdat wij niet kunnen controleren dat je de rechtmatige eigenaar bent (en andere mensen met minder goede bedoelingen op ideeën willen brengen). De enige weg is via Apple, maar die heeft blijkbaar dat verzoek ook al afgewezen. Dit topic gaat dan ook op slot.

[ Voor 13% gewijzigd door Daedalus op 20-02-2025 17:44 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.