Visual Intelligence komt naar Apple iPhone 15 Pro

Pagina: 1
Acties:

• Het.Draakje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-08 09:34
Artikel: nieuws: Visual Intelligence komt naar Apple iPhone 15 Pro
Auteur: @arnoudwokke

Kun je nagaan wat er mis gaat? Wellicht iets met OnHover o.i.d.

Bij het eerste plaats komt de begeleidende tekst (U moet toestemming geven of bekijk het op YouTube) gewoon over de rest van het artikel heen te staan.

Daardoor zijn de eerste twee alinea's niet te lezen. De eerste volledige zin begint met "Visual Intelligence is onderdeel van de reeks AI-functies die Apple heeft gemaakt voor zijn telefoons."

Thanks.

Dragons are not extinct. I only have learned to hide very well.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:42
Inderdaad gaat hier iets heel erg mis als je geen cookies accepteert voor Social Media.

Lijkt te maken te hebben met dat er een Youtube verticaal venster naast de tekst staat als je wél Social Media cookies accepteert

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aC0YzbJK6kCs7kK_zRIoAWro4Zc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AhlfX7KghyUUyFnbu7xdgxKL.png?f=fotoalbum_large

vs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-CA-vLOYcTsFe3Y_G8FoUfxHpd0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/zHMxEKDz5HiJoRI88Qujke8B.png?f=user_large

[ Voor 14% gewijzigd door jorikc op 20-02-2025 16:44 ]

• Het.Draakje
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-08 09:34
Dikke pluim voor de reactie.

Dragons are not extinct. I only have learned to hide very well.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15
De redactie kan hier niet zoveel aan doen, dit zullen de developers moeten fixen.

Als je echt geen YouTube-cookies wilt accepteren, kan je het ook zelf enigszins oplossen door in je Custom CSS dit te zetten:

Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
.click-to-load--modal {
    max-height: 90%;
    overflow: hidden;
}

Dan valt de melding in ieder geval niet meer over de tekst.

The devil is in the details.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik verplaats het topic even.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is weet de redactie dat ze shorts niet zo klein in de zijlijn moeten zetten. Als ze dat wel willen moeten we inderdaad iets met die consenttekst doen, maar dat maakt het meer een featurerequest en geen bug :)

Maar ik zie dat het artikel ondertussen is aangepast :)

Intentionally left blank

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:42
Hmm, ik zie anders nu nog steeds hetzelfde probleem als ik de social media cookies uit heb staan. Dit keer vanaf Safari op m'n laptop thuis:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4Mc0mi4kNxX7v6o9kDH4f87oxvU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IYOUOzCE0bbG3iXmN4ENzCZ5.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15
jorikc schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 19:53:
Hmm, ik zie anders nu nog steeds hetzelfde probleem als ik de social media cookies uit heb staan. Dit keer vanaf Safari op m'n laptop thuis:
[Afbeelding]
Het probleem is er ook nog steeds, want ondanks dat @crisp dacht dat het nieuwsbericht aangepast was, is het niet aangepast (of het is terugveranderd) :P

The devil is in the details.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Hahn schreef op zaterdag 22 februari 2025 @ 17:33:
[...]

Het probleem is er ook nog steeds, want ondanks dat @crisp dacht dat het nieuwsbericht aangepast was, is het niet aangepast (of het is terugveranderd) :P
Nee, ik keek op mijn tablet en daar leek de video wel gewoon over de volle breedte te zijn gezet. Ik zie nu op desktop echter dat hij wel te klein de zijlijn staat, en dat gaat inderdaad niet goed samen met de consenttekst.

Maar dat mag @arnoudwokke fixen, en een featurerequest indienen als ze dit toch zo willen kunnen doen, want dan moet er iets op verzonnen worden om dat goed te kunnen faciliteren.

Intentionally left blank

Pagina: 1