Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440, beetje reddit scrollen en youtube kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hier komt het leuke, ik heb een bol.com kaart van 400 euro. Deze wil ik gebruiken voor een nieuwe computer. Hier wil ik nog zo'n 800 euro extra bovenop doen. Mag opzich wel 100 ofzo meer zijn als de upgrade van 1200 naar 1300 groot is. Of 200. Geld speelt niet zo'n hele grote rol maar wilde het beetje rond de 1200 totaal houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung Odyssey G5
2e 1080 scherm
Prima toetsenbord, muis, boxen en koptelfoon van steelseries
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er dus niet heel veel verstand van. Maar denk minimaal een vergelijkbare videokaart als de 4060
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik in ieder geval voor 400 euro aan spul bij bol.com haal. Ik neig toch ook om een complete desktop te halen.. Of raden jullie dit heel erg af? Ik kan anders wel zo'n lijstje maken maar eerlijk gezegd ga ik dan de best buy guide over de 1440 kopieren.
Ga je overklokken?
Nee niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Tip's n Tricks. Welke pc is het geld waard op bol? Of kan ik beter alleen een videokaart op bol halen? En de rest her en der vandaan trekken?
https://www.bol.com/nl/nl...tureListItem#productTitle
Is dit wat?
Gamen op 1440, beetje reddit scrollen en youtube kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Hier komt het leuke, ik heb een bol.com kaart van 400 euro. Deze wil ik gebruiken voor een nieuwe computer. Hier wil ik nog zo'n 800 euro extra bovenop doen. Mag opzich wel 100 ofzo meer zijn als de upgrade van 1200 naar 1300 groot is. Of 200. Geld speelt niet zo'n hele grote rol maar wilde het beetje rond de 1200 totaal houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Samsung Odyssey G5
2e 1080 scherm
Prima toetsenbord, muis, boxen en koptelfoon van steelseries
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb er dus niet heel veel verstand van. Maar denk minimaal een vergelijkbare videokaart als de 4060
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat ik in ieder geval voor 400 euro aan spul bij bol.com haal. Ik neig toch ook om een complete desktop te halen.. Of raden jullie dit heel erg af? Ik kan anders wel zo'n lijstje maken maar eerlijk gezegd ga ik dan de best buy guide over de 1440 kopieren.
Ga je overklokken?
Nee niet in de planning
Wat verwacht je van ons?
Tip's n Tricks. Welke pc is het geld waard op bol? Of kan ik beter alleen een videokaart op bol halen? En de rest her en der vandaan trekken?
https://www.bol.com/nl/nl...tureListItem#productTitle
Is dit wat?
[ Voor 6% gewijzigd door Basdekker op 20-02-2025 21:18 ]
Ik doe net alsof