Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik ben ondertussen 48 jaar, elke avond voor de tv is ook maar saai, dus waarom niet terug gaan gamen?
Ik wil dus vooral gamen en wat op reddit zitten
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb vrede met 1100€ mag wat meer mag wat minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
keyboard en mouse heb ik
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de pc zelf, ik ga nog even wachten met een videokaart (hopelijk komt amd met wat leuks)
De pc die ik heb samen gesteld heeft on-board video, dus ik ga al wat kunnen prutsen en fine-tunen op 4kb60hz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
welke fans kan ik best nemen bij de antec c8? Ik wil graag rgb en een stil systeem
Ga je overklokken?
ja, ik wil undervolten bij lage belasting en overklokken bij hoge belasting, ik ga me hier grondig in verdiepen als ik de pc heb
Wat verwacht je van ons?
ik denk dat ik redelijk mijn huiswerk heb gemaakt, ik heb alle Tweakers guides gelezen en heb veel gestolen van dit forum, maar ik ken er lang niet zo veel van als jullie, dus elke tip wordt geapprecieerd ☺️
ik ben ondertussen 48 jaar, elke avond voor de tv is ook maar saai, dus waarom niet terug gaan gamen?
Ik wil dus vooral gamen en wat op reddit zitten
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb vrede met 1100€ mag wat meer mag wat minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
keyboard en mouse heb ik
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
de pc zelf, ik ga nog even wachten met een videokaart (hopelijk komt amd met wat leuks)
De pc die ik heb samen gesteld heeft on-board video, dus ik ga al wat kunnen prutsen en fine-tunen op 4kb60hz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
welke fans kan ik best nemen bij de antec c8? Ik wil graag rgb en een stil systeem
Ga je overklokken?
ja, ik wil undervolten bij lage belasting en overklokken bij hoge belasting, ik ga me hier grondig in verdiepen als ik de pc heb
Wat verwacht je van ons?
ik denk dat ik redelijk mijn huiswerk heb gemaakt, ik heb alle Tweakers guides gelezen en heb veel gestolen van dit forum, maar ik ken er lang niet zo veel van als jullie, dus elke tip wordt geapprecieerd ☺️
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X3D Boxed | € 357,54 | € 357,54 |
1 | Moederborden | ASRock B850 Pro-A | € 177,20 | € 177,20 |
1 | Behuizingen | Antec C8 ARGB | € 139,90 | € 139,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer III 360 A-RGB Zwart | € 89,45 | € 89,45 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B6000Z30K | € 114,- | € 114,- |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 850W - TT Premium Edition | € 110,94 | € 110,94 |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 138,90 | € 138,90 |
Totaal | € 1.127,93 |
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600