is toch dat alles ontploft?
gewoon per kamer saven, je kan maar 1 kant op
gewoon per kamer saven, je kan maar 1 kant op
Negeren is vooruitzien
Verwijderd
Ga om de boeken kasten heen en dan zie je een deur en daar kan je dan door heen.Op zaterdag 15 september 2001 16:30 schreef KIMBLE het volgende:
ik zit bij part2 chapter4,maar vanaf hier:
[afbeelding]
kom ik niet meer verder,wie kan me helpen?
ff proberenOp zaterdag 15 september 2001 16:33 schreef Webby het volgende:
[..]
Ga om de boeken kasten heen en dan zie je een deur en daar kan je dan door heen.
Verwijderd
npOp zaterdag 15 september 2001 16:35 schreef KIMBLE het volgende:
het lukt , nog bedankt
het grote-vuur-maxpayne-probleem... Je moet een beetje zigzaggen door die kamers, SPOILER... in de kamer waar je nu bent..moet je er nog een aantal met hetzelfde vuur...lol
tampert, kriminalpolizei
Mocht je nog meer hulp nodig hebben, kijk das es op deze site: http://www.xezol.com/maxpaynewt.shtml
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Ik vond 't wel leuk. Weer eens wat anders dan die eeuwige schiet-mensen-dood leveltjes. Ben wel vaak doodgegaan......Op zondag 16 september 2001 01:10 schreef BlurpSter het volgende:
das 1 van de irritantste chapters vin ik.. maar die dromen zijn helemaal irri
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
die dromen zijn ECHT wel irri spelvulling. Dat vuur kan er nog duur, (al is het ook zeker lang genoeg) maar die dromen..
Pagina: 1