is het mogelijk om een ventilatiesysteem zelf te vervangen? huidige is zeker 20 jaar oud en begint wat geluid te maken. ik zie alleen een kleine box dus volgende mij is het niet ingewikkeld om dit systeem te vervangen. Behalve natuurlijk de twee 3standen points in de douche en keuken neem aan de bekabeling in de perilex stekker zit.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HckLXkrZotQ4ctY5g3uAuPJW.jpg?f=user_large)
zoals je op de foto zit is er een aanvoer en uitvoer slang aan. Neem aan ventilatie systeem C.
Dus ventilatie kan via de keuken of badkamer op stand 1,2 of 3 gezet worden via busch jager
knop.
dus nu zoek ik een goed ventilatiesysteem (wellicht met automatisch vocht en CO2 check)
iemand een idee voor een ventilatiesysteem?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/HckLXkrZotQ4ctY5g3uAuPJW.jpg?f=user_large)
zoals je op de foto zit is er een aanvoer en uitvoer slang aan. Neem aan ventilatie systeem C.
Dus ventilatie kan via de keuken of badkamer op stand 1,2 of 3 gezet worden via busch jager
knop.
dus nu zoek ik een goed ventilatiesysteem (wellicht met automatisch vocht en CO2 check)
iemand een idee voor een ventilatiesysteem?
[ Voor 10% gewijzigd door bjornricardo33 op 19-02-2025 17:29 ]