Motorola Moto G - Veel telefoon(s) voor weinig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans Berghuis
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-04 11:17
Artikel: review: Motorola Moto G - Veel telefoon(s) voor weinig
Auteur: @Dennis de Vries

Hoi, kun je ook aandacht geven aan de 1x per maand spelletjes update van Motorola?
Kun je nl. niet uitzeten, je moet scherm opties door en als je alles hebt uitgevinkt wordt er na de veplichte stap voltooien toch apps geinstalleerd waaronder bv. TEMU.
Motorola onwaardig om zo gebruikers voor de gek te houden

gr
Hans

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:46

Dennis de Vries

Redacteur

kan heel goed pizza's maken

Dag Hans,

Goed dat je het aangeeft, ik zal daar nog eens induiken en kijken hoe de vork in de steel zit.

• Mexflex1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:57
Ik heb hier ook "last" van op mijn motorola telefoon. Echter je moet goed opletten met aan of uitvinken. Standaard staan een aantal vinkjes aan, maar sommige moet je juist aanvinken om niet te laten installeren. Is wel een irritant dingetje inderdaad

• Hans Berghuis
Mexflex1980 schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 12:39:
Ik heb hier ook "last" van op mijn motorola telefoon. Echter je moet goed opletten met aan of uitvinken. Standaard staan een aantal vinkjes aan, maar sommige moet je juist aanvinken om niet te laten installeren. Is wel een irritant dingetje inderdaad
Is recentelijk aangepast, eerder kun je standaard er 3 niet uitvinken waaronder TEMU. Na mijn geklaad is dat dus veranderd. Je kunt nu alles de-selecteren maar dan na voltooien worden er toch 3 apps geinstalleerd.
Dus weer de TEMU app, je wordt dus gewoon voor de gek gehouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hans Berghuis
Dennis de Vries schreef op donderdag 20 februari 2025 @ 12:36:
Dag Hans,

Goed dat je het aangeeft, ik zal daar nog eens induiken en kijken hoe de vork in de steel zit.
Dank voor je reactie. Je wordt dus nu gewoon voor de gek gehouden, alle apps ge-deselecteerd en toch worden er apps geinstalllerd. Motorola onwaardig.
Helemaal omdat het blijkbaar samenwerkt met TEMU, die de privacy niet hoog in het vaandel heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makman
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 17:49
Ik heb dit opgelost door apps niet meer automatisch te laten updaten. Ik krijg nu alleen nog maar dagelijks een herinnering dat apps van moto klaar staan. Ze worden dus niet gedownload.... Ik koop dus nooit meer een moto!
Pagina: 1