Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gebruik voor email, word, internet browsen, videobellen. Niet gamen, gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb nu een systeem voor 550 (exclusief W11). Goedkoper mag uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB RAM, Windows 11, ingebouwde videokaart, 1TB SSD opslag. Lang te gebruiken in verband met software beveiligings ondersteuning. Wifi en bluetooth zijn fijn om te hebben voor weinig extra.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een kleine mATX, stil (heb nog fans liggen) en geen zijraam als paneel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een zo lang mogelijk meegaand systeem wat de meest basis taken makkelijk aankan. Niet dat er bijvoorbeeld binnen 5 jaar een nieuw systeem moet komen omdat Windows12 dan niet compatibel is. Daarom heb ik voor een AM5 systeem gekozen.
Een degelijke up to date pc die lang meegaat is het belangrijkst.
Ik ben op zoek naar opmerkingen en/of kort advies.
Dit is wat ik zelf op dit moment denk.
Voornamelijk gebruik voor email, word, internet browsen, videobellen. Niet gamen, gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb nu een systeem voor 550 (exclusief W11). Goedkoper mag uiteraard.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Compleet nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16GB RAM, Windows 11, ingebouwde videokaart, 1TB SSD opslag. Lang te gebruiken in verband met software beveiligings ondersteuning. Wifi en bluetooth zijn fijn om te hebben voor weinig extra.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een kleine mATX, stil (heb nog fans liggen) en geen zijraam als paneel.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag een zo lang mogelijk meegaand systeem wat de meest basis taken makkelijk aankan. Niet dat er bijvoorbeeld binnen 5 jaar een nieuw systeem moet komen omdat Windows12 dan niet compatibel is. Daarom heb ik voor een AM5 systeem gekozen.
Een degelijke up to date pc die lang meegaat is het belangrijkst.
Ik ben op zoek naar opmerkingen en/of kort advies.
Dit is wat ik zelf op dit moment denk.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 8500G Boxed | € 146,90 | € 146,90 |
1 | Moederborden | Gigabyte B650M D3HP AX | € 140,22 | € 140,22 |
1 | Behuizingen | Lian Li A3-mATX Black | € 68,99 | € 68,99 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C30BBK2-16 | € 63,90 | € 63,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 57,95 | € 57,95 |
1 | SSD's | Kingston NV3 (retail) 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 529,91 |