NFS3 in W2K Spelen?

Pagina: 1
Acties:

• chaser_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-03-2022
Ik wil graag Need For Speed 3 (Road Challenge c.q. High Stakes)spelen in W2K. Alleen bij het installen gaat het al mis, dan zegt ie dat het alleen draait op win95/win98 :'( Dat weet ik wel dat het spel daarvoor bedoelt is, maar is er geen mogelijkheid om de installer te foolen en hem te laten denken dat het gewoon win98 is ofzo? Weet iemand een oplossing of een patch hiervoor?

Op de EA site staat zelfs dat het wel KAN maar ze niet kunnen geranderen dat het werkt.

Iemand?

Thanx

Verwijderd

uhm ja mijn versie hier werkt gewoon... ik speel het ieder vrij uurtje dat ik heb op de uni, vet spel, maar ik heb het ook niet op de officiele manier geinstalled als je mijn drift catched :)

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

download de Microsoft Application Compatability Patch, dan kun je w9x emuleren.

als je deze geinstalleerd hebt, moet je een snelkoppeling maken van de setup ->eigenschappen->compatability en dan kiezen voor w98
als je het spel dan wil spelen moet je ook weer een snelkoppeling maken van de nfs3.exe en hetzelfde doen.

www.nintendocasemods.com

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-01 22:55
Need for Speed 3 is trouwens Hot Pursuit, de eerst versie met tpolitie erin die je zlef kon spelen... Need for Speed 4 is Road Challenge c.q. High Stakes

tampert, kriminalpolizei