- Mijn vraag:
Goedenavond allen,
Sinds recent, ik meen mij te herinneren na de update naar Windows 11 Professionel versie 24H2 krijg ik continu een venster in Windows Update te zien met de melding: De huidige versie van Windows opnieuw installeren om systeembestanden en -onderdelen te herstellen kunnen jullie mij vertellen waar dit aan ligt? Mijn laptop werkt voor de rest helemaal prima, nergens last van ofzo. Des te meer deze melding heel erg bijzonder is naar mijn idee. Deze laptop draait Windows 11 sinds deze versie uit is, en heb ik nooit eerder gezien / gehad. Werkt overigens als een zonnetje! De laptop kwam met Windows 7, nadien geupgrade naar 10 en sinds 11 uit is maak ik gebruik van Windows 11. De laptop is ''officieel'' niet ondersteund voor Windows 11, maar werkt wel als een zonnetje
!
- Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP EliteBook
Windows 11 Professional
24H2
- Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb hier niet echt iets over gevonden wat het kan verklaren.
/f/image/99cj913fwUauPbVtw1BmhRuV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CQFLTQkVtjOlxeVaNIcKwlcN.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/eNum8zOg1IYWJRorcYB548mX.png?f=user_large)
Goedenavond allen,
Sinds recent, ik meen mij te herinneren na de update naar Windows 11 Professionel versie 24H2 krijg ik continu een venster in Windows Update te zien met de melding: De huidige versie van Windows opnieuw installeren om systeembestanden en -onderdelen te herstellen kunnen jullie mij vertellen waar dit aan ligt? Mijn laptop werkt voor de rest helemaal prima, nergens last van ofzo. Des te meer deze melding heel erg bijzonder is naar mijn idee. Deze laptop draait Windows 11 sinds deze versie uit is, en heb ik nooit eerder gezien / gehad. Werkt overigens als een zonnetje! De laptop kwam met Windows 7, nadien geupgrade naar 10 en sinds 11 uit is maak ik gebruik van Windows 11. De laptop is ''officieel'' niet ondersteund voor Windows 11, maar werkt wel als een zonnetje
- Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP EliteBook
Windows 11 Professional
24H2
- Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb hier niet echt iets over gevonden wat het kan verklaren.
/f/image/99cj913fwUauPbVtw1BmhRuV.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CQFLTQkVtjOlxeVaNIcKwlcN.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/eNum8zOg1IYWJRorcYB548mX.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/V4iroe5DCFbXSkmUaH2j0qDb.jpg?f=fotoalbum_large)