Hallo,
Tijd geleden zijn ze bij ons begonnen om een extra badkamer te realiseren op zolder. Afgelopen zondag was de tegelaar klaar. Na dat hij alles had gevoegd en weg was ben ik een rondje gaan lopen, tot mijn verbazing liepen de lijnen van de afscheidingsmuur niet gelijk. Ook zag ik dat de tegels buiten de deur kozijn uitsteken.
Daarbij concludeerde ik ook dat er geen groene gips platen voor het plafond zijn gebruikt.
Ik heb de aannemer op de punten gewezen, die gaf aan dat het muurtje stevig is en dat de tegels recht zijn geplaatst. Hij wilt het niet oplossen.
Voor de bruine gips platen gaf hij aan dat het met schimmelwerende verf ook beschermend is en geen groene gips platen nodig zijn.
Wat kan ik het beste doen? Aannemer wilt niet mee werken voor een oplossing, die geeft aan dat het allemaal prima is. Zelf irriteer ik me mateloos aan de lijn die niet gelijk loopt met de rest en dat er tegels uitsteken bij het kozijn:strip_exif()/f/image/z6XZfHHIQMLaI98eZHdLkzy6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rxjQ1nggfheujNp9QrLAD6Jk.jpg?f=fotoalbum_large)
Tijd geleden zijn ze bij ons begonnen om een extra badkamer te realiseren op zolder. Afgelopen zondag was de tegelaar klaar. Na dat hij alles had gevoegd en weg was ben ik een rondje gaan lopen, tot mijn verbazing liepen de lijnen van de afscheidingsmuur niet gelijk. Ook zag ik dat de tegels buiten de deur kozijn uitsteken.
Daarbij concludeerde ik ook dat er geen groene gips platen voor het plafond zijn gebruikt.
Ik heb de aannemer op de punten gewezen, die gaf aan dat het muurtje stevig is en dat de tegels recht zijn geplaatst. Hij wilt het niet oplossen.
Voor de bruine gips platen gaf hij aan dat het met schimmelwerende verf ook beschermend is en geen groene gips platen nodig zijn.
Wat kan ik het beste doen? Aannemer wilt niet mee werken voor een oplossing, die geeft aan dat het allemaal prima is. Zelf irriteer ik me mateloos aan de lijn die niet gelijk loopt met de rest en dat er tegels uitsteken bij het kozijn
:strip_exif()/f/image/z6XZfHHIQMLaI98eZHdLkzy6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rxjQ1nggfheujNp9QrLAD6Jk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fuLvMI8wJwZEKWRz4DycJEnP.jpg?f=fotoalbum_large)