sinds kort werken de toetsen niet meer, en kan ik de box enkel openen met de trekkoord. Een reset, met dat knopje onderaan, geeft géén resultaat. het led-lampje op de printplaat, onder de bodemplaat knippert wel. Ik verving de batterij met een gelijkaardig exemplaar, heb die een nacht lang opgeladen, maar nog altijd géén resultaat ! En nu???
Zo te zien zijn die apparaten gewoon niet zo best. https://nl.trustpilot.com/review/parcelhome.com
Naar de winkel waar je hem kocht en inleveren voor garantie/reparatie
Controleren of de kabel tussen de printplaat en toetsen nog heel is.
Controleren of er corrosie op de connectie is.
Controleren of de kabel tussen de printplaat en toetsen nog heel is.
Controleren of er corrosie op de connectie is.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Beetje lastig, volgens mij zijn die allang met de Noorderzon vertrokken. Denk dat de keuze is om een rechtszaak te beginnen en hopen dat er iets te halen is, of dat ding met een moker in elkaar rammen en naar de stort brengen.jack zomer schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 13:09:
Naar de winkel waar je hem kocht en inleveren voor garantie/reparatie
ik weet niet wat zo'n ding kost, maar als jij dat ding bij een onbetrouwbare toko hebt gekocht die hem via via via uit china heeft laten komen dan weet je gewoon dat je naar je centen kunt fluiten.
Jij buis staat voor met geweldige cursussen hoe je gratis geld kunt verdienen met bol.com en amazon - waarbij dus NIETS wordt vermeld over trivialiteiten zoals bijvoorbeeld consumentenrecht. kortom als het fout gaat zijn zij net zo veel slachtoffer als jij en ik! (dat wil zeggen, ze gaan uiteindelijk gewoon failliet en alleen de aanbieder van de cursus wordt er beter van).
Jij buis staat voor met geweldige cursussen hoe je gratis geld kunt verdienen met bol.com en amazon - waarbij dus NIETS wordt vermeld over trivialiteiten zoals bijvoorbeeld consumentenrecht. kortom als het fout gaat zijn zij net zo veel slachtoffer als jij en ik! (dat wil zeggen, ze gaan uiteindelijk gewoon failliet en alleen de aanbieder van de cursus wordt er beter van).
Niet triviaal, maar je zou er je eigen electronica in kunnen stoppen (die dan wél goed gedesigned is en dus blijft werken).
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Pagina: 1