Wasmachine gaat soms totaal niet aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWasOooit
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18-02 14:12
Hoi hoi,

Ik heb een Samsung Ecobubble 7 KG - wf70f5e0q4w
Nu heb ik het vreemde ding dat hij halverwege/ meer tegen het einde aan opeens uitklapte.
Hij ging niet meer aan, dus was eruit gehaald etc. Elke poging op de aanknop - stekker eruit en erin - ander stopcantact / groep geprobeerd. Mijn telefoon lade wel op vi het stopcontact dus daar is geen issue mee.

Maar na een week ging hij opeens weer aan toen ik het aan mijn vader wilde laten zien.
We hebben hem toen meteen weer aangezet zonder lading en dat ging gewoon goed.
Maar na 2 succesvolle ladingen zonder was deed de ronde erna met was weer hetzelfde. Klapte het weer eruit.

Mijn vader heeft de pomp laten leeg lopen en een beetje aan de kabels gedrukt onderin en toen ging die weer aan.

Waar zou dit aan kunnen liggen en is dit iets wat een monteur zou kunnen fixen? Want ik wil niet iemand inhuren voor een lost cause.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Volgens mij heb je prima zelf het probleem al beschreven:
Ik heb een Samsung Ecobubble
Hoe oud is de machine?
Dit is een bekende machine die langzaam aan steeds meer problemen krijgt

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CWasOooit
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 18-02 14:12
Ahhw jammer. Ik denk dat hij nu zo'n 6 a 7 jaar is.
Ik heb hem 2de hands gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is breed, maar dit is een subforum voor computerhardware. Dat is een wasmachine - hoe 'smart' het ook moge zijn niet. Het is een huishoudelijk apparaat en hoort dus in Huishoudelijke Waren

Move OH -> HHW

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:54

MsG

Forumzwerver

Wellicht een draadbreukje in het snoer? Is het snoer nog volledig intact? Welke bekabeling heeft je vader aangeraakt?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn