LSC Outdoor IP Camera; bewegingsmelding UIT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan48
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-02 13:50
Ik heb sinds kort de LSC smart Outdoor IP Camera (de versie met het zonnepaneeltje). Werkt naar behoren, de app is erg simpel, maar voor die prijs was dit een prima deal.
Ik heb 2 vragen:

- Hoe zet ik de bewegingsdetectie uit? Ik heb geen echte handleiding gevonden voor deze camera en kan de functie in de app niet vinden. Ook online vond ik verder geen uitleg.

- De camera heeft een IP adres, niet binnen mijn netwerk. Kan ik daar iets mee? Ik hoopte op een webservertje met extra opties, maar ik krijg geen verbinding als ik het IP adres in de browser probeer.

Alle hulp zeer welkom!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-06 08:39

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Bert-Jan48 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 11:35:
Ik heb sinds kort de LSC smart Outdoor IP Camera (de versie met het zonnepaneeltje). Werkt naar behoren, de app is erg simpel, maar voor die prijs was dit een prima deal.
Ik heb 2 vragen:

- Hoe zet ik de bewegingsdetectie uit? Ik heb geen echte handleiding gevonden voor deze camera en kan de functie in de app niet vinden. Ook online vond ik verder geen uitleg.
Heb je de camera in de TUYA app gezet? of andere app? In de TUYA app zit rechts een chevron onder het beeld waarme je het menu open klapt, en dan zit het onder "PIR" daar kun je de gevoeligheid instellen of uitzetten.
- De camera heeft een IP adres, niet binnen mijn netwerk. Kan ik daar iets mee? Ik hoopte op een webservertje met extra opties, maar ik krijg geen verbinding als ik het IP adres in de browser probeer.

Alle hulp zeer welkom!
Deze camera is niet rechtstreeks te benaderen op een stream en heeft geen onvif oid.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert-Jan48
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-02 13:50
Ik gebruik de LSC app en had géén idee dat dit is waar 'PIR' voor staat. Dank voor de tip, ik heb PIR inmiddels dicht gezet.

Jammer van dat IP adres, maar voor 40 euro blijft 't een prima aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05:57

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

@Bert-Jan48 Heb je er een geheugenkaart ingestopt? Dan neemt hij max 3 dagen op en kan je dus terugkijken.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"