DigiDoc5 RPM Monitoring

Pagina: 1
Acties:

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
Heb nu eindelijk mijn DigiDoc aangesloten en al en werkt verder perfect, maar ik kan niet uit de handleiding opmaken hoe ik in "normal mode" (geen scan mode ofzo aan) mijn RPM van mijn coolers kan zien. Als ik met Up and Down door mijn temperatuur waardes ga, ga ik van channel 8 weer terug naar channel 1 enz. Ik zie wel de RPM d.m.v. de scan mode, maar dan blijft ie maar 5 sec. op die waarde staan, en ik wil hem kunnen zien wanneer ik wil, btw kan dit????

MacBook Pro 14" 2021

• paulmadejong
niemand???

MacBook Pro 14" 2021

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
nee, ik heb er ook heel lang op zitten klieren, je kan wel aan het fan-icoontje onderaan bij je temp zien of de bijbehorende fan draait... anywayz, hij gaat wel piepen als je fan gek doet, ik heb liever temps dan rpm eik... :P

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• paulmadejong
Op zaterdag 15 september 2001 17:56 schreef Dr.Q het volgende:
nee, ik heb er ook heel lang op zitten klieren, je kan wel aan het fan-icoontje onderaan bij je temp zien of de bijbehorende fan draait... anywayz, hij gaat wel piepen als je fan gek doet, ik heb liever temps dan rpm eik... :P
klopt dat heb ik ook idd, maar krijg dus alleen in scanmode die rpm's te zien |:(|:(|:(

MacBook Pro 14" 2021

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
ach je kan er niets aan doen, Temp is interessanter dan RPM voor mij... zo zul je altijd teleurstellingen tegen komme...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• paulmadejong
ja helaas wel!!! :(:(

MacBook Pro 14" 2021

Pagina: 1