mijn hp 3300c geeft op 2 pc's onder win 98 foutcode 2117 als hij klaar is met het 'voorscannen' in het HP scan programma. iemand een idee? (op zaterdag is de customer care dicht)
ik weet wel dat er een hele zooi problemen zijn met de 3300C in combinatie met WindowsME. Over het algemeen is de 3300C denk ik geen geweldige scanner, maar gezien je win98 draait zou je eigenlijk geen problemen mogen ondervinden die normaal gesproken veelvuldig voorkomen in combinatie met ME.
Ik zou es kijken op de site van HP zelf, naar een FAQ met evt. een vermelding van die foutcode of een omschrijving van je probleem.
Wat je kan proberen is in een lagere resolutie scannen, (doe radicaal zet em op 100DPI) en het dan nog een keer proberen, installeer em ook es opnieuw, dat wil ook nog wel es helpen.
Ik zou es kijken op de site van HP zelf, naar een FAQ met evt. een vermelding van die foutcode of een omschrijving van je probleem.
Wat je kan proberen is in een lagere resolutie scannen, (doe radicaal zet em op 100DPI) en het dan nog een keer proberen, installeer em ook es opnieuw, dat wil ook nog wel es helpen.
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya