Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransbmw
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 08-04 09:07
Mijn vraag : Hallo ik heb sinds 3 weken een eufy deurbel c30 met een homebase 2 deze bevalt goed maar de accu gaat snel leeg. ik wil nu overstappen naar een deurbel met netvoeding , welke adviseren jullie ?
Groeten Frans.
..
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Fransbmw welkom op Tweakers.

Je kan een willekeurige andere Eufy deurbel kopen die je wel aan de netvoeding kan hangen. Maar zou een permanente voeding aansluiten (via usb) ook een optie voor je zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransbmw
Kan dat wel ivm met de accu van de c30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransbmw
En welke zou je adviseren als ik er toch een ga kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
De accu kan erg slecht tegen de kou van de laatste dagen. Als je even wacht dan trekt het wel bij waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Fransbmw schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:19:
Kan dat wel ivm met de accu van de c30 ?
Geen ervaring mee, maar je kan natuurlijk eens kijken wat er gebeurd als je de voeding aansluit, werkt de bel dan nog?

Zie overigens wel dat je daarvoor een klepje open moet maken, in hoeverre hij dan nog waterdicht is, is dan maar even de vraag.
Fransbmw schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 10:21:
En welke zou je adviseren als ik er toch een ga kopen ?
Beetje flauw misschien, maar welke heb je zelf al bekeken? Op Tweakers verwachten we van onze users ook een beetje eigen inzet, ook is het wel handig om je budget te vermelden.

En misschien nog een vraagje,
Wat is snel leeg?

[ Voor 20% gewijzigd door rens-br op 18-02-2025 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 08:50
Via de app kun je bij Energiebeheer wellicht je instellingen nog wat tweaken dat de batterij langer meegaat.
Minder lange opnames laten maken, je zones wat vernauwen (zodat ie minder vaak 'aanspringt').

Als je bedrading op locatie hebt (ouderwetse deurbel) zou ik voor een bedrade versie gaan (al dan niet met accu). Zelf heb ik de Dual Pro, daar ben ik op zich wel tevreden over (wel jammer dat ie na 24 maanden niet meer wilde verbinden en vervangen moest worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransbmw
Zit zelf te denken aan de e340. Ga ff wachten tot het warmer wordt. allen dank voor de snelle reactie.
Pagina: 1