Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:57
Ik heb de standaard weerwidget op mijn startscherm staan, maar mijn woonplaats wordt niet gevonden.
Ik heb de locatie wel aan staan.
Weet iemand een oplossing of moet ik een andere widget downloaden vanuit de Play Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:16
CoolDude99 schreef op dinsdag 18 februari 2025 @ 04:50:
Ik heb de standaard weerwidget op mijn startscherm staan, maar mijn woonplaats wordt niet gevonden.
Ik heb de locatie wel aan staan.
Weet iemand een oplossing of moet ik een andere widget downloaden vanuit de Play Store?
Een grotere plaats in de buurt zoeken, net zolang dat je er eentje hebt die wel gevonden gaat worden. Niet alle weerapps/-widgets hebben een lijst met alle steden en dorpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
Op de Samsung wordt de woonplaats wel gevonden. Ik heb nu de dichtstbijzijnde dorp/stad geselecteerd, maar had liever de woonplamats gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Kijk in de instellingen welke provider je kunt kiezen voor de weer informatie, soms kun je die veranderen.

Kun je dat niet veranderen, dan kun je een andere app uit de Play Store halen. Samsung gebruikt The Weather Channel achter hun widget, en die hebben ook een eigen app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolDude99
In de instellingen kan ik niets vinden qua provider.
Als ik de weerwidget open, staat er dat de data deels verstrekt wordt door Accuweather.
In de Play Store staan niet zulke positieve recensies over de app na de laatste update.

[ Voor 23% gewijzigd door CoolDude99 op 18-02-2025 13:09 ]