Ik ben opzoek naar een 32 inch TV die wel moderne beeldkwaliteit meeneemt. Het zal een TV voor de slaapkamer zijn dus eigenlijk altijd donker. Ideaal zou dus een OLED zijn, die ik al heb voor de woonkamer. Maar die kan ik niet kleiner dan 42 inch vinden.
Omdat ik nu een edge lit led heb stoor ik mij enorm aan bij zwarte scènes aan het licht vanuit de hoeken. Dus ben ik opzoek naar minimaal een full array led (liefst dus miniled of oled) maar ik kan die niet vinden voor 32 inch.
Dacht eerst Samsung the Frame maar ook daarvan is het 32 inch model edge lit.
Monitoren zijn te duur voor het gebruik. Max rond de 400 (ouder the Frame model lukt dan).
Op de bekende sites als Coolblue/Hello TV tref ik geen tv's met deze vereisten aan. Idem via Tweakers zelf. Zoek ik op bol.com dan komen er 2 hits maar die kloppen niet. De Medion zou zowel led als oled zijn, erg knap.
Wie weet wat ik over het hoofd zie?
Omdat ik nu een edge lit led heb stoor ik mij enorm aan bij zwarte scènes aan het licht vanuit de hoeken. Dus ben ik opzoek naar minimaal een full array led (liefst dus miniled of oled) maar ik kan die niet vinden voor 32 inch.
Dacht eerst Samsung the Frame maar ook daarvan is het 32 inch model edge lit.
Monitoren zijn te duur voor het gebruik. Max rond de 400 (ouder the Frame model lukt dan).
Op de bekende sites als Coolblue/Hello TV tref ik geen tv's met deze vereisten aan. Idem via Tweakers zelf. Zoek ik op bol.com dan komen er 2 hits maar die kloppen niet. De Medion zou zowel led als oled zijn, erg knap.
Wie weet wat ik over het hoofd zie?
/f/image/36Hf4Fo2d32Ep5JcqtCi3SFN.png?f=fotoalbum_large)
11*310 WP (3410) op ZO (~140°) @ ~41° hoek , Growatt 3000 MTL-S