barracuda ata IV

Pagina: 1
Acties:

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ik heb hem nu voor het eerst in een pc ingebouwd, en hij is geweldig.

dat wou ik ff kwijt.

je hoort de pc niet meer. je hoort de hd gewoon niet draaien en je hoort hem ook niet seeken. verder zit er een p4 in met een sanyo denki intel cooler en die hoor je ook amper.

vet snel ook nog eens. aanrader. al weet ik nog niet wat de betrouwbaarheid is. de barracuda II was namelijk bij ons de meest ge-rma de schijf. vreselijk. maar ik geloof dat ze het bij de III al aardig beter door hadden.

helaas kunnen wij alleen nog maar de 20 gig versie inkopen.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Inderdaad heel stil issie ja .. niet dat ik daar iets van merk, m'n 10Krpm SCSI schijf en vooral de koeler van m'n GeForce3 (!!) maken veel meer herrie ..

PC Specs

• KillerB
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 09:55

KillerB

______

Ik heb een III en dat is ook wel een RMA gevalletje, en niet alleen die van mij, heb al van meerdere gehoord en gezien dat het ding er meer ophielt. Bende bad-sectors enz. Nu heb ik een nieuwe gekregen van seagate (garantie), maar die lijkt wel anders te zijn, hij maakt minder herrie als zijn voorganger, ook tijdens het laden enzo. die oude heeft het 6mnd vol gehouden en toen waren er zoveel bad-sectors dat ik hem maar heb opgestuurd. Ik ben nou tevens de gelukkige eigenaar van een WD 30gb 7200tpm en die is ook wel :9 , lekker snel en nog minder herrie als die seagate III.

dus ik hoop maar dat de nieuwe wat beter is... :)

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-04 20:17
ik heb 2 van die seagate schijven gehad en ze zijn allebei terug gegaan
WAT EEN KLOTE DINGEN!

de 1ste had een superharde piep en de 2de verneukte om de zoveel dagen een paar bestanden.. en de laatste was mijn system directory

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-04 23:55
smvs, kun jij zeggen na welke tijd die Barracuda II's werden ge-rma'ed?

Ik heb er nu bijna een jaar, 2 in een RAID-stripe hangen. Ik zou willen weten of er een zwaard van Damocles boven m'n hoofd hangt....

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Jij leest teveel IBM topics ;) ..

PC Specs

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
smvs, kun jij zeggen na welke tijd die Barracuda II's werden ge-rma'ed?
Ik heb er nu bijna een jaar, 2 in een RAID-stripe hangen. Ik zou willen weten of er een zwaard van Damocles boven m'n hoofd hangt....
meestal half jaar tot een jaar.
die van mij, 30 gig, ging na 3 maanden. die is vanaf het begin niet goed geweest denk ik. hij was heel erg heet. die ik terugkreeg was veel minder heet.

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-04 16:26
OK, mijn eeste Barracuda IV 40GB schijf gister gekocht.
Gistermiddag ingebouwd, en mijn oude schijf geGHOST.
Werkte inderdaad geweldig lekker, lekker rap, lekker stil.
Wil ik gisteravond om +/- 23.30 uur bijna mijn PC'tje uitzetten om te gaan slapen...
( eerst even tandenpoetsen, kom ik terug, Memory Dump van windows 2000 )
Reboot mijn systeem, herkent ie mijn gehele schijf niet meer.. HDD is daarbij ook dood gebleven, geen spin geluid, helemaal NIETS :(

IK BAAL een beetje..
Gelukkig had ik de andere schijf nog niet leeggetokken, maarja, moet er weer mee terug ..

Heeft iemand anders ook zoiets gehad.. ??

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb al 2 30.6 gig seagate barracuda's in me systeem hangen. En die dingen draaien echt snel en stil.

van de week een 60 gig barracude IV erbij gehangen. Dingen zijn ook behoorlijk snel en stil.
Pagina: 1