IN e TOPIC ...Op zaterdag 15 september 2001 15:37 schreef IceStorm het volgende:
Kinders, doe nou even normaal.
[topic=228749/1/25]
FF OFFTOPIC..
KINDERS ???
icestorm Geb. datum. 1982
blackhole Geb. datum 1971 (16-09-1971)
Mag hier ff een heel goed argument komen want waarom op zo n manier reageren ..
Ik vind zelf dat er wel degelijk om vragen om warez geschreeuw word al vinden jullie van niet ..
dus als ik nu een topic open met IK HEB HALO en HL 2 iso dan vraag je er juist om dat er om warez geschreeuwd woord hoor .
Dus niet alleen die mensen pakken die er echt om schreeuwen maar ook de mensen die zon topic openen ..
Maar vooral niet gaan schreeuwen van KINDERS blabla .
maar wel ff opblijven letten
want je weet dat je hier met mensen hebben temaken die rond de 17 jaar zitten en die gaan natuurlijk gelijk roepen om een link of email .
dus mijn vraag is kunnen jullie daar ook ff op letten en niet alleen maar gaan blaten maar ook ff duidelijk opletten en antwoorden geven .
en niet alleen maar de mensen waarschuwingen geven want dat is heel makkelijk als modje zijnde ..
maar hetvoorkomen van een warez vraag is beter dan genezen van een warez vraag ..
Ik hoop hier mee dat jullie wat kunnen aan passen in de FAQ van got en er strenger op toe zien dat er warez uitlokingen komen en vragen ..
verder is het een goede forum hoor.
groetjes . en hoop van harte dat er nu eens wat aan gaat gebeuren ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB