ICE STORM gaat ff tever in mijn ogen ..

Pagina: 1
Acties:

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:21
Op zaterdag 15 september 2001 15:37 schreef IceStorm het volgende:
Kinders, doe nou even normaal.
IN e TOPIC ...
[topic=228749/1/25]

FF OFFTOPIC..

KINDERS ???
icestorm Geb. datum. 1982
blackhole Geb. datum 1971 (16-09-1971)

Mag hier ff een heel goed argument komen want waarom op zo n manier reageren ..

Ik vind zelf dat er wel degelijk om vragen om warez geschreeuw word al vinden jullie van niet ..

dus als ik nu een topic open met IK HEB HALO en HL 2 iso dan vraag je er juist om dat er om warez geschreeuwd woord hoor .

Dus niet alleen die mensen pakken die er echt om schreeuwen maar ook de mensen die zon topic openen ..

Maar vooral niet gaan schreeuwen van KINDERS blabla .
maar wel ff opblijven letten

want je weet dat je hier met mensen hebben temaken die rond de 17 jaar zitten en die gaan natuurlijk gelijk roepen om een link of email .
dus mijn vraag is kunnen jullie daar ook ff op letten en niet alleen maar gaan blaten maar ook ff duidelijk opletten en antwoorden geven .
en niet alleen maar de mensen waarschuwingen geven want dat is heel makkelijk als modje zijnde ..
maar hetvoorkomen van een warez vraag is beter dan genezen van een warez vraag ..

Ik hoop hier mee dat jullie wat kunnen aan passen in de FAQ van got en er strenger op toe zien dat er warez uitlokingen komen en vragen ..
verder is het een goede forum hoor.

groetjes . en hoop van harte dat er nu eens wat aan gaat gebeuren ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dus je verwacht dat ice storm bij iedereen gaat kijken, hoe oud ze zijn ?
Ice Storm wil gewoon dat jullie je normaal gedragen, niks mis mee toch ?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 23:38
Whahahaha! Ja papa :D

edit:
Hallo, dit is toch wel errrrrrug zielig enzo hoor :)
Ik denk da ice meer op je gedrag wees.

BTW ik ben 17 en IK vroeg echt niet om een link hoor.

Steam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Blackhole, het woord 'kinders' gebruik ik alleen maar omdat er een paar mensen in mijn ogen discussies op de verkeerde plek aan het houden zijn.
Ik heb eerst 2 topics op slot gedaan omdat er oa geen 'aanleiding' voor een topic was. Er werd idd alleen wat ogen uitgestoken ("Ik heb hem lekker al"). Dat daarom mensen zich genoodzaakt voelden om mailadressen neer te gooien/om links te vragen etc is echt wel degelijk hun eigen schuld en niet de schuld van de topicstarter. Die 2 topics heb ik dus gesloten en iedereen die om links vroeg heeft een waarschuwing gehad.

Daarna is er een nieuw topic geopend met screenies in de eerste post. Dat vind ik een prima uitgangspunt voor een topic. Dat sommige mensen (oa jij en webby) het nodig vinden om verder te gaan discussieren is gewoon niet nodig. Dat kan in een ander topic want het GAAT ook over iets anders.

De reden dat ik daar 'kinders' gebruik is gewoon dat ik op dat moment vond dat jullie 'fout' zaten. Jullie lopen een halve oorlog te voeren in een eigenlijk 'normaal' topic.
Woord heeft dus ook niks te maken met leeftijd dus maak je daar maar niet druk om trouwens. Daarnaast, ik schreeuw niet voor zover ik kan zien.
Je moet het gewoon zien als een correctie van het topic (of iig een poging daartoe ;)).

Zo, ik hoop dat mijn verhaal nog een beetje te volgen is :).

• ravw
Op zaterdag 15 september 2001 16:00 schreef SaURoN het volgende:
dus je verwacht dat ice storm bij iedereen gaat kijken, hoe oud ze zijn ?
Ice Storm wil gewoon dat jullie je normaal gedragen, niks mis mee toch ?
nee zo bedoel ik het niet.
Ik wil hier mee laten zien dat als hij het ff over kindeeren gaat hebben dat hij wel heel goed moet weten waar hij mee bezig is ..
dus kom ik ook ff met mijn harde bewijs dat hij bijna mijn zoon had kunnen zijn dus.. dus de harde uitspraak van kinderen wil ik hier bij ff de grond in gooien.

Ik wijs ze er alleen maar op dat ze ff beter moeten opletten met wat ze zeggen en niet alleen maar gelijk een slotje er op gooien of bannen aan iemand die er om vraag .

VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN .dat bedoel ik er mee.

Als jij een topic opend met .
IK heb de Unreal2 ALFA .
dan lok je warez uit . omdat je zegt dat hij tekrijgen is en dat jij hem heb ...

het kan ook anders om een topic teopenen hoor.

nieuwe fotos van Unreal2 alfa .

kunnen die mensen alleen maar raden waar je het van daan hem en dan zeg je niet dat je hem heb.
Om dan gelijk maar een meel bom in je e mail box tekrijgen van mensen die vragen war je hem vandaan heb .

want asls ze dan vragen waar je hem vandaan heb kan je zeggen dat je ze tegen kwam op het inet maar dat je de site niet weet . of zo iets ..
Maar schreeuwen dat je het spel heb is wel uitlokken tot warez of andere vragen .
en dat wil ik er mee zeggen ..
is het dan een kleine moeite oomff de FAQ teveranderen .

Nee toch :)..

( andwoord op ICE ..

kan er dan geen verandering komen in het FAQ ??? dat is het enige waar ik om vraag ..
JIJ zegt zelf al dat er ogen uitgestoken worden .. en dat de mensen die warez vragen hebben gedaan een waarschuwing hebben gehad .
Maar de mensen die het topic hebben gestart daar hoor ik niets van .. .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

En over 10 jaar vind je leuk als ze kinders tegen je zeggen. >:)

trust me :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 23:38
Hij wees met kinders niet op leeftijd maar op gedrag. En dat is het gewoon en nix anders. En ik geef hem gewoon zwaar gelijk!

Steam

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De mensen die het topic gestart hebben krijgen/'verdienen' imho ook geen waarschuwing. Verder komt er in de nieuwe versie van de FAQ waar ik op dit moment toch al mee bezig ben sowieso nog een stukje over het starten van 'nuttige' topics.

• ravw
dat weet ik ok wel dat het gewoon een uitspraak is ..
maar nu wordt er weer gesproken over iets dat niet belangrijk is ..

gaf gewoon ff aan op een leuke manier van het woord KINDERS :)

dus zoek er niets achter ..

maar lees gewoon ff de rest van wat ik schrijf ..
dus de hoofdzaak van de Topic ..

• ravw
Op zaterdag 15 september 2001 16:23 schreef IceStorm het volgende:
De mensen die het topic gestart hebben krijgen/'verdienen' imho ook geen waarschuwing. Verder komt er in de nieuwe versie van de FAQ waar ik op dit moment toch al mee bezig ben sowieso nog een stukje over het starten van 'nuttige' topics.
oke dan wachten wij daar wel op .
hartelijk dank voor uw medewerking ..
Ik hoop dat het nu ook eens af gelopen moet zijn met dat soort dingen als ..
IK HEB .......
WIE HEEFT ...(warez dan)

want dat is wel eens lastig en er wordt ook vaak een slotje op gegooid ..
dus kan beter voorkomen worden door het in het FAQ optenemen ....

Pagina: 1