Ik vraag me af op de ata100 controller op de Asus a7v een bios heeft waar ik instellingen in kan weizigen? Ik weet dat andere ata 100 cotnrollers op bijv. Abit dit wel hebben.
Vr Gr
ben
Vr Gr
ben
PSN: bobsh .:. KZ2 Stats
Hij heeft een normale ATA100-controller en geen RAID-controller.Op zaterdag 15 september 2001 15:53 schreef Aikon het volgende:
Volgens mij alleen als je >1 schijf er aan hebt hangen dat je een knoppie moet indrukken als ie schijven aan het detecteren is. Dan moet je namelijk RAID 0 of 1 kunnen kiezen ofzo. Maar het is ook mogelijk dat je dat alleen de 1e kan kiezen (dus als je net die schijven eraan hebt gehangen). Kijk ff in de handleiding, daar zou het in moeten staan
-
Je kan kiezen tussen Raid en ATA100 door middel van een jumper op je mobo.Op zaterdag 15 september 2001 15:53 schreef Aikon het volgende:
Volgens mij alleen als je >1 schijf er aan hebt hangen dat je een knoppie moet indrukken als ie schijven aan het detecteren is. Dan moet je namelijk RAID 0 of 1 kunnen kiezen ofzo. Maar het is ook mogelijk dat je dat alleen de 1e kan kiezen (dus als je net die schijven eraan hebt gehangen). Kijk ff in de handleiding, daar zou het in moeten staan
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp