De beste kleine(re) smartphones

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:32
Artikel: Best Buy Guide: De beste kleine(re) smartphones
Auteur: @deepvreezo

Dit stukje staat onder de iPhone, maar hoort natuurlijk bij de Pixel 9 te staan.
Het sterkste alternatief voor de Pixel 9 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:32
Het staat er verwarrend. Maar ze doelen op de pixel pro 9 die ze beide in de "De beste kleine, high-end smartphone" kopje hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-05 18:18

deepvreezo

Redacteur
In de huidige vormgeving komen producten die worden uitgelicht met een kaart/kader onder elkaar te staan, en pas dan volgt een tekst met de alternatieven, die inderdaad kan slaan op het eerstgenoemde product. Ik heb de formulering aangepast om evt. verwarring te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Had deze bbg niet beter even kunnen wachten? De geruchtenmolen over een nieuwe iPhone se gaat hard (ook hier) dat er vandaag iets aangekondigd gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10:26
Zoals de comments ook vermelden; er wordt nu uitgegaan van feit dat 6.3 " klein is.
Is het niet logischer om in ieder geval de grens aan te geven in de inleiding, door een zin toe te voegen welke grens er is gekozen + redenatie (Bijvoorbeeld; er is gekeken naar telefoons die op dit moment nog goed leverbaar zijn, kleiner dan 6.3".)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo

deepvreezo

Redacteur
@99ruud99 Deze afbakening staat in de inleiding: "Om te bepalen waar in de hedendaagse context de grens ligt, kijken we in deze categorie niet alleen naar het scherm, maar ook naar de breedte van de behuizing. De schermranden zijn de afgelopen tien jaar immers veel smaller geworden, zodat er in dezelfde maat toestel een veel groter scherm past. Om te kwalificeren als 'klein', mag een smartphone wat ons betreft maximaal 73mm breed zijn, met een schermdiagonaal van maximaal 6,4"."

@Gropah Ik hoorde het ja! Zodra we de nieuwe iPhone hebben getest updaten we de BBG ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tern
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-04 09:17
Hier zou werkelijk een tabel met de fysieke gegevens bij horen. Zie mijn reactie in dit topic.
Zou je me kunnen leren hoe ik een nette tabel kan maken? Of staat dat ergens op de site? En een afbeelding, kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo

deepvreezo

Redacteur
Heb die tabel toegevoegd! Je kunt overigens zelf ook een vergelijkingstabel maken in de site via de 'Vergelijk' knop onder ieder product in de Pricewatch. In zo'n tabel staan naast afmetingen natuurlijk nog veel meer gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Tern
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-04 09:17
Top!@deepvreezo

Nee, ik bedoel in dit geval een tabel die ik zelf maak als uittreksel van "Vergelijk" en dan in mijn reactie plaats.
Ik had hem prachtig als concept maar het werd niks toen ik hem plaatste. De opties qua tekstverwerking hier zijn veel royaler dan die onder de nieuwsberichten, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:44

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is het mogelijk om een sort / filter op de kolommen van de tabel met maten en gewichten te zetten?
Of is die feature (nog) niet in GoT ingebakken?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1