Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ga je met je laptop doen?
Windows 11, vooral met spellen als palworld of the sims. Geen high end games met hoge fps. Verder een beetje video bewerking en photoshop maar niet al te gek
Wat is je budget?
Max 850 euro +- 50 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
laptop vooral aan de keuken tafel of op de bank, op de bank slechte stroom voorziening dus accuduur moet langer zijn dan 2-3 uur bij internet browsen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben van origine asus lenovo fan en eigenlijk altijd huiverig bij acer en HP door de bloatware en slechte reputatie van acer accuduur en gewicht. Mocht het toch 1 van de laatste 2 zijn die effectief veel meer bang for the buck zijn dan wil ik het overwegen (natuurlijk met tips om.bloatware etc de deleten haha)
Ik zie nu
HP Victus 15-fb2040nd 15.6" Ryzen 5 RTX 4060 Gaming laptop
Erazer Deputy P60 MD62588 NL
ASUS TUF Gaming A15 FA507NV-LP110W
Acer Nitro 5 AN515-58-52WU
Als opties voor 899 en lager, maar ik zie dat de asus uit 2022 komt dus twijfel ik of een 3 jaar oud model de moeite is.
Wat ga je met je laptop doen?
Windows 11, vooral met spellen als palworld of the sims. Geen high end games met hoge fps. Verder een beetje video bewerking en photoshop maar niet al te gek
Wat is je budget?
Max 850 euro +- 50 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
laptop vooral aan de keuken tafel of op de bank, op de bank slechte stroom voorziening dus accuduur moet langer zijn dan 2-3 uur bij internet browsen etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik ben van origine asus lenovo fan en eigenlijk altijd huiverig bij acer en HP door de bloatware en slechte reputatie van acer accuduur en gewicht. Mocht het toch 1 van de laatste 2 zijn die effectief veel meer bang for the buck zijn dan wil ik het overwegen (natuurlijk met tips om.bloatware etc de deleten haha)
Ik zie nu
HP Victus 15-fb2040nd 15.6" Ryzen 5 RTX 4060 Gaming laptop
Erazer Deputy P60 MD62588 NL
ASUS TUF Gaming A15 FA507NV-LP110W
Acer Nitro 5 AN515-58-52WU
Als opties voor 899 en lager, maar ik zie dat de asus uit 2022 komt dus twijfel ik of een 3 jaar oud model de moeite is.
[ Voor 11% gewijzigd door mxmemx op 17-02-2025 12:03 ]