Mijn vraag
Ik heb een bmw f13 640i uit 2011 facelift model gehaald uit Duitsland, mijn rechter dimlicht is kapot. Ik heb hiervoor veel filmpjes gekeken en dacht dat het makkelijk te doen was. Ik heb het wiel eraf gehaald, klepje eraf gehaald en tot mijn verassing was niet gelijk het xenon lampje daar. Ik heb meerdere onderdelen moeten demonteren, maar bij het laatste stukje ben ik niet verder gekomen. Weet iemand of dit normaal is en hoe ik dit laatste stukje eraf kan halen zodat ik mijn lamp kan vervangen
:strip_exif()/f/image/dKF10bnX8y5URrmFJFn24JCq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JNtJ5PCAMDkRgw9u8Hhi1y1L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yg2rvhM779oYpefxqFq11p2o.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een bmw f13 640i uit 2011 facelift model gehaald uit Duitsland, mijn rechter dimlicht is kapot. Ik heb hiervoor veel filmpjes gekeken en dacht dat het makkelijk te doen was. Ik heb het wiel eraf gehaald, klepje eraf gehaald en tot mijn verassing was niet gelijk het xenon lampje daar. Ik heb meerdere onderdelen moeten demonteren, maar bij het laatste stukje ben ik niet verder gekomen. Weet iemand of dit normaal is en hoe ik dit laatste stukje eraf kan halen zodat ik mijn lamp kan vervangen
:strip_exif()/f/image/dKF10bnX8y5URrmFJFn24JCq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JNtJ5PCAMDkRgw9u8Hhi1y1L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yg2rvhM779oYpefxqFq11p2o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nWNapmU4BVVDGZXKc007HCZZ.jpg?f=fotoalbum_large)