Ik heb 2 pcs die staan te grazen, maar mijn ene pc die wil de heletijd automatisch flushen, en dat wil ik niet. Hoe zet ik dat uit?
Autoconnect to keyserver uit.
Ben ff vergeten waar het precies staat.
Ergens bij buffers en dan connect to keyserver, daar zet je de optie op no o.i.d.
Ben ff vergeten waar het precies staat.
Ergens bij buffers en dan connect to keyserver, daar zet je de optie op no o.i.d.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Als die de hele tijd wil flushen, heeft hij dan nog wel genoeg in voorraad, als dat niet zo is, dan gaat hij flushen en daarna pas fetchen om blokkies op te halen.
jah, er staat 105 rc5 packets in buffer-in.rc5Op zaterdag 15 september 2001 16:06 schreef PowerCow het volgende:
Als die de hele tijd wil flushen, heeft hij dan nog wel genoeg in voorraad, als dat niet zo is, dan gaat hij flushen en daarna pas fetchen om blokkies op te halen.
owja nog een vraagje, over andere pc, daaar staat bv 1 rc5 pecket (2 work unites) in bufferout. eerst was dat veel meer dan 2 work unites per packet. Hoe stel ik dat in? Hij is nu ook vet snel klaar met 1 packetje, en eerst duurde het vet lang
een packet kan 1 tot 32 blokjes (wu's) bevatten.
In je ini moet je dan instellen
[rc5]
preferred-blocksize=33, op deze manier vraag je dan om packets van 32 blokjes. Maar het kan natuurlijk altijd dat je wel kleinere packets krijg.
In je ini moet je dan instellen
[rc5]
preferred-blocksize=33, op deze manier vraag je dan om packets van 32 blokjes. Maar het kan natuurlijk altijd dat je wel kleinere packets krijg.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Het staat goed ingesteld hoor, het was altijd goed, maar sins vandaag heb ik hele kleine. Het zal wel overgaan denk ik dan maar
Pagina: 1