Ik denk dat de Gamecupe weleens de grote winnaar kan gaan worden doordat ze heel veel games uitbrengen met een wat kinderachtige look. Als je nu hoort dat er heel veel games uitgesteld of zelfs gecancelled gaan worden door die verschrikkelijke ramp dan kan dit weleens fataal gaan worden. Bijvoorbeeld de berichten dat MGS2 zeker uitgesteld wordt of zelfs gecancelled, dat is natuurlijk ook verschrikkelijk en dodelijk. Zou het zover komen dat MGS2 gecancelled wordt dan is de PS2 bij deze verloren en baal ik, en denk ook velen anderen, als een stekker (en dan is dit heel zwak uitgedrukt). Die gasten hebben niet aleen amerika gestroffen maar ook de gamers, en een hoop anderen (zoals ook de filmindustrie).
Haha heeeuusss! Ze gaan mgs2 uitstellen vanwege de ramp?
Dus niet! Serieus, dit slaat echt nergens op.
nee man mgs2 mag niet gecancelled worde wete je hoelang ik daar op heb gew8 maar dat zal wel neit gebeuren en al helemaal niet van wege die ramp dat is helemaal stierenstront
als ze nu games gaan cancellen zou ik het wel erg hypocriet vinden. Die ramp is erg en dat wat filmpremieres worden uitgesteld snap ik. Maar omdat WOII gebeurd is, hebben we nu toch ook geen oorlog games meer 
misschien kun je over 50 jaar wel terroristje spelen, niet dat ik daar behoefte aan heb, maar het zou me niet verbazen.
misschien kun je over 50 jaar wel terroristje spelen, niet dat ik daar behoefte aan heb, maar het zou me niet verbazen.
"one is to the other an other only in that one recognizes the other" -Hegel
Games cancellen zou ik gewoon ronduit zielig vinden. Ik denk ook niet dat de GameCube het gaat winnen van bijv een X-Box en al zeker niet van een pc
Lees maar eens wat gamesites voordat je begint te mekkeren.Op zaterdag 15 september 2001 15:41 schreef JeanLucPicard het volgende:
Haha heeeuusss! Ze gaan mgs2 uitstellen vanwege de ramp?
Jongen, ik leef op gamesites.Op zaterdag 15 september 2001 16:30 schreef mradem het volgende:
[..]
Lees maar eens wat gamesites voordat je begint te mekkeren.
Verwijderd
Pas op Jeanluc of hij gaat zeuren dat je hem 'jongen' noemt. 
Maar serieus, games zullen hoogstens uitgesteld worden (nu hebben de makers tenminste een echte smoes), maar echt niet gecancelled hoor.
Of wordt er ergens een game gemaakt waarin je de WTC moet opblazen? Dacht het niet.
edit:
Oh nee, dat was icestorm
Oh nee, dat was icestorm
Maar serieus, games zullen hoogstens uitgesteld worden (nu hebben de makers tenminste een echte smoes), maar echt niet gecancelled hoor.
Of wordt er ergens een game gemaakt waarin je de WTC moet opblazen? Dacht het niet.
edit:
en nog wat spelfoutjes
en nog wat spelfoutjes
Dan ben je toch IGN vergetenOp zaterdag 15 september 2001 23:18 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Jongen, ik leef op gamesites.
Hehe, denk je echt dat ze miljoenen door de goot gooien daarvoor? Dacht het niet.
Ze worden hooguit uitgesteld. Geloof niet alles wat je leest. Die link zegt eigenlijk helemaal niets, alleen dat er wordt gespeculeerd en dat er misschien consequenties aan vast zitten. Zegt dus geen reet dus.
Ze worden hooguit uitgesteld. Geloof niet alles wat je leest. Die link zegt eigenlijk helemaal niets, alleen dat er wordt gespeculeerd en dat er misschien consequenties aan vast zitten. Zegt dus geen reet dus.
waarom niet, ze hebben RA2 ook al uit de shops gehaald.
(in amerika dan he)
(in amerika dan he)
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees
MGS2 wordt écht niet gecancelled, uitstel is vrijwel zeker (in USA dan, Japan niet). Verder is er wel meer voor nodig om de PS2 van te troon te stoten denk ik
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ach, dat stomme gedoe over wie nou de king is of niet.
begint me een beetje de neus uit te hangen.
Ik vind alle consoles goed op zicht zelf. Het maakt mij niet zo veel uit welke console aan de top staat.
het enige reden waarom ik een GC zou kopen is omdat ik aan Zelda ben verslaafd. (HEEL erg verslaafd)
maar ff terug naar topic. De kans dat het uitgesteld wordt is groter dan het wordt gecanceld.
begint me een beetje de neus uit te hangen.
Ik vind alle consoles goed op zicht zelf. Het maakt mij niet zo veel uit welke console aan de top staat.
het enige reden waarom ik een GC zou kopen is omdat ik aan Zelda ben verslaafd. (HEEL erg verslaafd)
maar ff terug naar topic. De kans dat het uitgesteld wordt is groter dan het wordt gecanceld.
Dat kan je toch geen serieuze gamesite noemenOp zaterdag 15 september 2001 23:24 schreef Alpine het volgende:
[..]
Dan ben je toch IGN vergetenhttp://ps2.ign.com/news/38287.html
Jaaaaa die wordt weer ouderwets gaaf!! Demn kan niet wachten (eind volgend jaar pasOp zondag 16 september 2001 01:01 schreef Bigs het volgende:
[..]
Euhm.. heb je GC Zelda al gezien?
[afbeelding]
(klik voor een filmpje)
Edit: nog even zeggen dat ik het eerst nix vond maar nu ben ik helemaal om, tis net Zelda 3 voor de SNES maar dan 3d
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
ja had ook ff dat filmpje gezien.
ik weet niet of ik nou moet zeggen dat link er op vooruit of achter uit is gegaan. kwa uiterlijk. vond de personages uit de n64 toch iets beter uit zien.
Maar we zullen zien
ik weet niet of ik nou moet zeggen dat link er op vooruit of achter uit is gegaan. kwa uiterlijk. vond de personages uit de n64 toch iets beter uit zien.
Maar we zullen zien
Verwijderd
De gamecube zou ook zonder die ramp wel gaan rulen hoor. Nintendo levert altijd goede spellen (hoe kinderachtig ze ook gevonden worden.
Met het aantrekken van de Resident evil serie en FF XI ziet het er toch steeds beter uit.
Daar hebben zeal genoeg aan verdientOp zondag 16 september 2001 00:36 schreef TWBMS het volgende:
waarom niet, ze hebben RA2 ook al uit de shops gehaald.
(in amerika dan he)
Verwijderd
Maar FF XI word voor alle consoles gemaakt niet alleen gameCube ,want dan gooit sony miljoenen weg die ze kunnen verdienen op de andere console en zo dom zijn ze nie 
En mGS 2 blijft PS2 only lees maar eens op home page van MGS 2 dus na gamecube only is gewoon een bullshit roddel.[en ontjent het maar nie jullie weten dat het zo is :)_
greetz eendke
En mGS 2 blijft PS2 only lees maar eens op home page van MGS 2 dus na gamecube only is gewoon een bullshit roddel.[en ontjent het maar nie jullie weten dat het zo is :)_
greetz eendke
En wat heeft Sony hier dan mee te makenOp zondag 16 september 2001 22:22 schreef DCM-Killereend het volgende:
Maar FF XI word voor alle consoles gemaakt niet alleen gameCube ,want dan gooit sony miljoenen weg die ze kunnen verdienen op de andere console en zo dom zijn ze nie
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Ik denk dat Nintendo het deze iig wel beter heeft aangepakt dan bij de N64.
Vooral de overstap van cartridges naar discs vind ik een hele vooruitgang, want op zoŽn disc past natuurlijk veel meer data.
Ook denk ik dat de strijd weer tussen Nintendo en Sony gaat, aangezien de Japaners niks van Microsoft moeten hebben, en zij toch de belangrijkste doelgroep zijn.
Vooral de overstap van cartridges naar discs vind ik een hele vooruitgang, want op zoŽn disc past natuurlijk veel meer data.
Ook denk ik dat de strijd weer tussen Nintendo en Sony gaat, aangezien de Japaners niks van Microsoft moeten hebben, en zij toch de belangrijkste doelgroep zijn.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Volgens de eerste release reports vallen de spellen en graphics wat tegen. Ik denk persoonlijk niet dat de GC technisch een betere machine is dan de PS2, dus ze zullen het op het gameplay vlak moeten winnen.
Op maandag 17 september 2001 17:40 schreef yhtomit het volgende:
Volgens de eerste release reports vallen de spellen en graphics wat tegen. Ik denk persoonlijk niet dat de GC technisch een betere machine is dan de PS2, dus ze zullen het op het gameplay vlak moeten winnen.
Ik weet wel zeker dat de GC graphisch een beter apparaat is. Heb je de ingame shot's van Luigi's mansion en dergelijke al gezien? Of de shot's van Resident Evil? Dat ziet er echt veelbelovend uit man.
Ik hoor nujuist op IGN dat de gameplay van luigi's mansion wat tegenvalt (wel erg goed, maar snel saai). Maar dat de graphics echt geweldig mooi zijn. ik ben benieuwd. De meeste pers schijnt de hoop op de GameCube gezet te hebben.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ja en als je van dit soort games krijgt dan heb je er ook geen klote aan. grafisch mooi maar het spel zelf is klote. krijg je hetzelfde als met de N64. Dit apparaat was ook volgens de specs beter dan een PSone maar er waren maar weinig goede games op de markt. Heb zelf goldeneye zelda en perfect dark gehad en dan had je het wel gehad met de N64. En ik hou meer van een realistische omgeving dan van een cartoon of kinderlijke omgeving, hoewel resident evil er erg mooi uit ziet maar dat is ook wel uit de ps2 te halen. (kijk maar naar DMC, MGS2 etc). ik denk dat kwa graphics alle 3 de apparaten wel mooie games krijgen maar het gaat nu toch meer om de soort en hoeveelheid spellen die er uitkomen. Ik zou ze alle 3 wel willen hebben (hoewel ik ze wel kan betalen) maar je moet toch ergens een grens trekken. ik hou het voorlopig wel bij mijn PC en PS2.Op maandag 17 september 2001 18:50 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de GC graphisch een beter apparaat is. Heb je de ingame shot's van Luigi's mansion en dergelijke al gezien? Of de shot's van Resident Evil? Dat ziet er echt veelbelovend uit man.
Ik hoor nujuist op IGN dat de gameplay van luigi's mansion wat tegenvalt (wel erg goed, maar snel saai). Maar dat de graphics echt geweldig mooi zijn. ik ben benieuwd. De meeste pers schijnt de hoop op de GameCube gezet te hebben..
Het ziet er gelukkig naar uit dat er niets gaat gebeuren met MGS2, Morgen komt het defenitieve antwoordt, als ik het goed heb.
Pagina: 1