Waarom "prijs aanduiding" bij een interview?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duvekot
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:35
Ik las vandaag het hele interessante community interview met Timewa.

Maar wat me opviel was dat er op de frontpage links boven een "vanaf prijs" stond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R-bvY1_JY0uuL9dptSrREE8WFzU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AnUlQtCZHZtASxXO0f9r6qPo.png?f=fotoalbum_large

Ook onder het artikel staat bij "Lees meer" een link naar de pricewatch van een walkman van Sony.

Dat had ik niet verwacht bij zo'n artikel .. en is mijn inziens ook onnodig.

Is dat een foutje? (Kan je die optie aan/uit zetten?) Of is dat een bug of bewust ?(gebeurt automatisch als een product in een artikel genoemd wordt?

Beste antwoord (via duvekot op 17-02-2025 10:10)

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-09 12:07

YannickSpinner

Redacteur
Bedankt voor jullie feedback!

De prijs van een gekoppeld product wordt bij deze artikelvorm automatisch getoond. Ik heb de productkoppeling verwijderd omdat dit hier niet zo relevant is.

Voor de toekomst mag je mij ook altijd taggen voor een snellere reactie :D

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-09 15:29

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Exact waarom ik hier naar toe kwam. Waarschijnlijk zijn er wat artikelen gekoppeld aan deze nieuwspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duvekot
Mooi voorbeeld van het ontbreken van een prijs aanduiding waarbij het eventueel juist wel handig zou zijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0qLYtnq2TlrxAQOVJRYzuH4XVqE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/21iBgyrouz38giRESlFvfx3G.png?f=fotoalbum_large

Hier is de Google Pixel 9 Pro als "best buy" gekozen .. dus had je de prijs daarvan bijvoorbeeld wel bij deze header kunnen zetten.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• YannickSpinner
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 19-09 12:07

YannickSpinner

Redacteur
Bedankt voor jullie feedback!

De prijs van een gekoppeld product wordt bij deze artikelvorm automatisch getoond. Ik heb de productkoppeling verwijderd omdat dit hier niet zo relevant is.

Voor de toekomst mag je mij ook altijd taggen voor een snellere reactie :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duvekot