intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
In een kast, kamertemperatuur, NIET vochtig, geen of niet teveel direct zonlicht...
En natuurlijk uit de buurt van kleine kinderen bewaren in verband met kleine onderdelen die ingeslikt cq. opgesnoven kunnen worden...
En natuurlijk uit de buurt van kleine kinderen bewaren in verband met kleine onderdelen die ingeslikt cq. opgesnoven kunnen worden...
Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
zover was ik ook al 
Ik bedoel eigenlijk iets om de stapel een beetje intact te houden. Ze zijn nu los verpakt in plastic en zodra ik dat losmaak gaat het schuiven........is nie goed
Ik bedoel eigenlijk iets om de stapel een beetje intact te houden. Ze zijn nu los verpakt in plastic en zodra ik dat losmaak gaat het schuiven........is nie goed
Case Logic heeft hele mooi tassen daarvoor echt PERFECT
"Like almost everyone who uses e-mail, I receive a ton of spam every day. Much of it offers to help me get out of debt or get rich quick. It would be funny if it weren't so irritating." - Bill Gates
LOp zondag 16 september 2001 13:39 schreef nova het volgende:
Case Logic heeft hele mooi tassen daarvoor echt PERFECT
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Koop gewoon een paar van die mappen waar je cd's in kan doen, staan ze ook nog leuk op de boekenplank
Verwijderd
tja.. ik bewaar ze met zo'n citroen stamper die je wel is bij drinken krijgt.
daar zet ik ze overheen, en de onderkant is groter, dus daar hangen ze op, dan wat van dat plastic folie er 381294 keer omheen.
zit super..
daar zet ik ze overheen, en de onderkant is groter, dus daar hangen ze op, dan wat van dat plastic folie er 381294 keer omheen.
zit super..
Onder je bed, dat is gewoon de meest loze plaats voor de meeste mensen. Het is er donker, niet vochtig
Bij sommigen nietOp maandag 17 september 2001 10:59 schreef terw_dan het volgende:
Onder je bed, dat is gewoon de meest loze plaats voor de meeste mensen. Het is er donker, niet vochtig
Inderdaad... 'k heb net es onder me bed gekeken... vond nog een paar 486/386 bakjes... en aan het roest te zien is het er wel vochtigOp maandag 17 september 2001 11:30 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Bij sommigen niet
toch maar es opruimen...
Als je dat plastic een beetje normaal van bovenaf losmaakt kan je ze ook gewoon daarin laten zitten. Gewoon elke keer er eentje afpakken en zonodig een beetje verder openscheuren als je wat lager komt.
Plas je nog in je bed danOp maandag 17 september 2001 11:30 schreef _JGC_ het volgende:
[..]
Bij sommigen niet
Nuff Said
nee, z`n vriendin wordt iedere keer zo natOp donderdag 20 september 2001 13:34 schreef ElemenTAL het volgende:
[..]
Plas je nog in je bed dan
ik krijg altijd van doie mooie spindeltjes erbij. Dus van die plastic bakken met zo'n paal in het midden.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
gewoon een mooi houten plankje met een stok erop en dan het plankje bekleden met wat schuimrubber werkt perfect
De echte DivX'er kan niet zonder Case Logic!

Pagina: 1