https://tweakers.net/best-buy-guide/desktops/
Nu snap ik ook wel dat je kunt zeggen ik pak een game-pc en pas die aan, maar het idee van een Tweakers BBG is ook een onderbouwd boodschappenlijstje.
Met andere woorden: ik mis de workstationcategorie, dan wel een overzicht van de betreffende artikelen ervan.
Daarnaast publiceren we regelmatig artikelen over systemen voor andere doeleinden, zoals thuisservers of workstations. Hieronder zetten we de gebruiksdoelen uiteen en leggen we uit waar we specifiek op letten.
Ik snap de categorieën en de toelichting. Maar wáar zijn dan de genoemde artikelen voor andere doeleinden terug te vinden? Want behalve de BBG voor basis-pc en thuisserver, is het genoemde workstation niet terug te vinden.Op gamesystemen testen we dus games en op een workstation draaien we zwaardere workloads.
Nu snap ik ook wel dat je kunt zeggen ik pak een game-pc en pas die aan, maar het idee van een Tweakers BBG is ook een onderbouwd boodschappenlijstje.
Met andere woorden: ik mis de workstationcategorie, dan wel een overzicht van de betreffende artikelen ervan.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~