Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn zoon (14jaar) wilt graag zijn eerste game pc kopen. Deze PC zal worden gebruikt in combinatie met een QHD beeldscherm en zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. Hij heeft er voor gekozen om een volledig witte PC samen te stellen. Uiterlijk speelt een belangrijke rol voor hem. Daarom zijn sommige onderdelen misschien niet helemaal wat jullie eerste keuze zou zijn, maar dit wilt hij wel graag. Zo is de (water) koeling waarschijnlijk niet nodig, maar kiest hij hier voor omdat hij het er mooi uit vindt zien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Betreft enkel de PC. Alle randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij wilt echt een ''Full White build'' Zelf als dit een paar honderd euro extra kost.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig verstand van dit soort zaken. Deze lijst is samengesteld uit onderdelen van de 'Best Buy Guide'' van Tweakers en onderdelen welke hij heeft gezien op internet. Mijn vraag is dan ook of dit een reële samenstelling is en of alle onderdelen passen.
Mijn zoon (14jaar) wilt graag zijn eerste game pc kopen. Deze PC zal worden gebruikt in combinatie met een QHD beeldscherm en zal voornamelijk gebruikt worden om te gamen. Hij heeft er voor gekozen om een volledig witte PC samen te stellen. Uiterlijk speelt een belangrijke rol voor hem. Daarom zijn sommige onderdelen misschien niet helemaal wat jullie eerste keuze zou zijn, maar dit wilt hij wel graag. Zo is de (water) koeling waarschijnlijk niet nodig, maar kiest hij hier voor omdat hij het er mooi uit vindt zien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Betreft enkel de PC. Alle randapparatuur is al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst hieronder.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij wilt echt een ''Full White build'' Zelf als dit een paar honderd euro extra kost.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb weinig verstand van dit soort zaken. Deze lijst is samengesteld uit onderdelen van de 'Best Buy Guide'' van Tweakers en onderdelen welke hij heeft gezien op internet. Mijn vraag is dan ook of dit een reële samenstelling is en of alle onderdelen passen.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700X Boxed | € 319,40 | € 319,40 |
1 | Moederborden | ASRock B650 Steel Legend WiFi | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 7900 XT Phantom Gaming White 20GB OC | € 769,- | € 769,- |
1 | Behuizingen | Montech King 95 Pro Wit | € 154,90 | € 154,90 |
1 | Waterkoeling | Montech HyperFlow ARGB 360 Wit | € 96,13 | € 96,13 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2E6000C36W | € 113,87 | € 113,87 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Snow 850W - TT Premium Edition | € 125,69 | € 125,69 |
1 | SSD's | SK hynix Platinum P41 2TB | € 129,90 | € 129,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.907,89 |