Heb een Pax kast met stordal schuifdeur via marktplaats gekocht. Hele kast in elkaar, simpel, maar de deuren (Stordal) wil niet in de geleide rail hangen. 1 wiel blijft op de opstaande rand van de rail liggen. Die schiet er niet in, zodat de deur geen kant op kan, behalve naar links en rechts.
Als dat wiel op de rail blijft liggen dan valt de deur eruit als je het sluit. Ik heb de onderste geleide rail wat los gemaakt, zodat er meer speling is naar boven. Dan zou je denken dat je de deur genoeg kan optillen om het wieltje erin te krijgen. Maar het lukt steeds niet. Rechterwieltje van de eerste deur lukt dan weer wel.
Gaat om de eerste deur, daarna moet er nog een deur dier erover heen schuift.
Er zit ook nog een mechanisme op voor meer speling. Daar is 1 schroef bijna stuk. Die zit te strak vast om los te maken. Dat kan mij dus ook niet verder helpen.
Iemand ervaringen en een gouden tip?
Heb nog geen lotgenoten of tipds gevonden op interwebs.
Als dat wiel op de rail blijft liggen dan valt de deur eruit als je het sluit. Ik heb de onderste geleide rail wat los gemaakt, zodat er meer speling is naar boven. Dan zou je denken dat je de deur genoeg kan optillen om het wieltje erin te krijgen. Maar het lukt steeds niet. Rechterwieltje van de eerste deur lukt dan weer wel.
Gaat om de eerste deur, daarna moet er nog een deur dier erover heen schuift.
Er zit ook nog een mechanisme op voor meer speling. Daar is 1 schroef bijna stuk. Die zit te strak vast om los te maken. Dat kan mij dus ook niet verder helpen.
Iemand ervaringen en een gouden tip?
Heb nog geen lotgenoten of tipds gevonden op interwebs.